Teamleader, heltid, Borlänge
Releasy Customer Management / Försäljningsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borlänge,
Solna,
Stockholm,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vi söker dig som har erfarenhet från en ledande befattning inom kundservice och drivs av att få ditt team att nå framgång. Tjänsten är på vårt kundservicecenter i Borlänge där det gäller att leverera den bästa kundupplevelsen - varje dag!?
Publiceringsdatum2017-09-06Dina arbetsuppgifterSom teamledare har du en ledande roll och du är inte rädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat och arbetar alltid för att teamet ska prestera bättre än gårdagen. Du har ett direkt personalansvar för ca 15-22 st. medarbetare.
Ansvarsområden:
• Huvudansvar för teamets lönsamhet.
• Personalansvar för samtliga medarbetare i teamet.
• Huvudansvar för kvalitet och att alla medarbetare har rätt kunskapsnivå.
• Uppföljning av sjukfrånvaro och annan frånvaro.
• Delvis ansvar för kontakten med uppdragsgivare.
• Ansvar för trivsel och arbetsmiljö i teamet.
Kvalifikationskrav:
• Lägst gymnasiekompetens.
• Erfarenhet av ledarskap inom kundservice.
• God datorvana.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Självklart besitter du förmågan att lyfta andras prestationer, bygga goda och långsiktiga relationer och är en ordningsam och strukturerad person. Vi letar efter dig som har erfarenhet som ledare inom kundservice. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Vi ser att du har en inställning och ambition att inget problem är för litet och inget behov är för stort.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Omfattning:
Heltidsanställning.
Arbetstider:
Din arbetstid kommer att vara framförallt dagtid med undantag för ett kvällspass i veckan. Helgarbete var femte alternativt var sjätte helg.
ErsättningMånadslön enligt överenskommelse.
Start:
Omgående.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag den 30/9. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta Business Manager Adam Wahren,
adam.wahren@releasy.se alternativt HR-generalist Josefin Danielsson, (mailto:
josefin.danielsson@releasy.se)
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Danielsson 0771-350 900
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Kupolen 107
78170 Borlänge
KontorsadressKupolen 107, Borlänge
Jobbnummer 3683409
Observera att sista ansökningsdag har passerat.