Team Leader till Fortum
Studentwork Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
2020-06-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Team Leader till Fortum" (publicerad 2021-04-20) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentwork Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2020-06-23ArbetsuppgifterÄr du en engagerad och energifylld ledare som kan motivera och skapa resultat genom andra? Då kan jobbet som Team Leader för Enterprise vara något för dig. Du tar en aktiv roll i den operativa verksamheten där du leder, coachar samt motiverar dina medarbetare i det dagliga arbetet för att uppnå gemensamma och individuella resultat. Du är en närvarande ledare som stöttar dina medarbetare i arbetet. Du kommer ha ett nära samarbete med ansvariga inom våran företagsverksamhet där du ofta kommer agera som första kontaktyta.
Dina arbetsuppgifter• Full resultatansvar för B2B teamet
• Kontinuerlig coachning och medlyssning i syfte att utveckla dina medarbetare
• Uppföljning och rapportering av resultat till olika stakeholders
• Aktiv delta i budgetarbetet och målsättning för teamet
• Ansvara för grupp-och individutveckling för det egna teamet
• Skapa förutsättningar för medarbetare att nå sina mål
• Personalansvar från anställning till avslut
• Rekrytering
• Arbeta nära och i samarbete med andra Team Leaders
• Bistå i eller leda projekt som rör verksamheten.
ProfilFör att vara framgångsrik i den här rollen är du en person som är drivande, självgående och trivs med att ha ett stort eget ansvar. Du har starkt affärssinne med förmåga att kunna arbeta både strategiskt och operativt.
Du är resultatorienterad och arbetar målmedvetet för att tillsammans med ditt team uppnå gemensamma mål. Som ledare är du motiverande, coachande och tar fullt ägandeskap för de processer som ingår i ditt ansvarsområde. Du har ett tydligt, coachande ledarskap och är skicklig på att inkludera och skapa resultat genom andra.
Du har en god analytisk förmåga, en god förståelse för siffror och kan snabbt omvandla fakta till konkreta handlingar. Du är intresserad av människor, kommunikativ och du kan anpassa din kommunikation i tal och skrift till mottagare.
KvalifikationerVi ser att du har minst 5 års arbetslivserfarenhet varav minst ett års ledarerfarenhet med personalansvar. Erfarenhet inom B2B är ett krav. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av kundservice. Du har minst gymnasieexamen och goda språkfärdigheter i svenska och engelska.
Vi erbjuder dig
I rollen som Team Leader för Enterprise får du möjligheten att vara med och utveckla samt bidra till Customer Service och Fortums framtid.
Du erbjuds en möjlighet att utvecklas i en miljöinriktad och snabbväxande organisation i en utvecklande roll med breda kontaktytor. En varierande roll med tydligt ansvar och mycket goda påverkningsmöjligheter. Du blir en del av ett företag som strävar efter att vara föregångare i energibranschen och du kommer att ingå i ett sammansvetsat team med engagerade kollegor. För hos oss är det viktigt att trivas. Det innebär inte bara att arbeta med spännande arbetsuppgifter och bli utmanad, det handlar om att ha roligt på jobbet och få utvecklas. Hur och i vilken riktning? Det är upp till dig.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStudentwork Sweden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Studentwork Sweden AB (org.nr 556723-0486)
Arbetsplats Studentwork Sverige
Jobbnummer 5273655
Observera att sista ansökningsdag har passerat.