Team Assistant till storbank i hjärtat av Stockholm

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en Team Assistant till en av våra kunder, en storbank i centrala Stockholm som behöver stärka upp sitt Markets Assistant- team med en duktig och engagerad medarbetare.

I den här rollen kommer du att fungera som stöttepelare åt företagets medarbetare och chefer. Arbetsuppgifterna är varierade och innefattar bland annat att samordna och boka möten, arrangera seminarier, konferenser, underhållning och resor. Du kommer dessutom att arbeta med hantering av fakturor, utgifter samt diverse administrativa uppgifter. På denna arbetsplatsen kommer du att arbeta nära dina kollegor för att kunna ge ett så bra stöd som möjligt.

Vi tror att du har minst två års erfarenhet som assistent, eller något liknande, i bagaget. Du är van vid administration och tycker att MS Office är lätt som en plätt! Är du organiserad, duktig på att multi-taska och kan prioritera kommer du fungera utmärkt i denna roll. Vidare tror vi att du kan hantera ett högt tempo, är serviceinriktad och har en positiv attityd. Eftersom du kommer röra dig i en internationell miljö är det även viktigt att du kan tala och skriva på engelska obehindrat. Avslutningsvis tror vi att du har ett genuint intresse för administration och alltid har klienten i fokus!

Låter detta som din nästa utmaning? Vi ser fram emot att höra från dig!


Publiceringsdatum
2018-07-23

Kravprofil för detta jobb
• Minst två (2) års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i MS Office, specifikt Outlook, PowerPoint och Word.
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2018-12-31, goda chanser till förlängning. Tillträde i mitten av augusti.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Vill du vara en del av ett skickligt Markets Assistant- team som fokuserar på att leverera stöd i världsklass? Är du ett proffs på att prioritera, multi-taska och organisera? Trivs du dessutom i en roll som hela tiden varierar och håller högt tempo? Då kan detta vara något för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30276 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-22
Ange följande referens när du ansöker: 30276
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4260377

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: