Systemutvecklare/verksamhetskonsult
Office Management / Elektronikjobb / Helsingborg
2017-10-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Systemutvecklare/verksamhetskonsult" (publicerad 2018-03-29) ⬅️
Visa alla elektronikjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Helsingborg,
Malmö,
Göteborg,
Lidköping,
Linköping eller i
hela Sverige Nu söker Office Management IT Helsingborg fler utvecklare till sitt team. Rätt person kommer att ingå i en grupp med konsulter där vi ser att du bidrar med din kompetens i olika utvecklingsprojekt och supportärenden. Vi jobbar för fullt med att digitalisera processer ute hos våra kunder. Projekten är innovativa, ofta från ax till limpa och spänner över flera branscher inom SMB-segmentet.
Office Management IT Helsingborg är ett stabilt företag i tillväxtfas med spännande kunder. Vi har försett företag och organisationer i både privat och offentlig sektor med IT-lösningar i 40 år. Koncernen Office Management kännetecknas av framåtanda och fortsätter att expandera i Sverige, Norge och Finland med siktet inställt på att bli Nordens ledande helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor.
Tjänsten
Utveckla skräddarsydda lösningar till våra kunder samt supportera, förvalta och vidareutveckla existerande lösningar. Programmering är en del av jobbet men att förstå kundens verksamhet, tänka kreativt och lösningsorienterat i dialog med kund, är en lika viktigt.
Vi söker dig som är intresserad av hur företag fungerar, hur deras vardag kan göras effektivare och gillar att jobba i högt tempo med flera samtidigt pågående arbetsuppgifter. Du är van vid att ta mycket eget ansvar, driva egna arbetsuppgifter internt och mot kunder, men du jobbar gärna i team med andra kompetenta konsulter.
Publiceringsdatum2017-10-06ProfilDu är utvecklare med minst tre års erfarenhet och har goda kunskaper i PHP, MySQL, HTML, Javascript, CSS, Visual Basic, C# och Apache HTTP Server i Windows-miljö.
Ett krav för tjänsten är att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat, liksom körkort med tillgång till bil.
Erfarenhet av Visma Business, Visma.net och andra Vismaprodukter, Qlikprodukter, Garp eller andra affärssystem ärgivetvis fördelaktigt.
För att trivas bra i tjänsten är du en prestigelös person som gillar att lära dig nya saker och inte rädd för att prova på. Du håller dig tekniskt uppdaterad och följer gärna utvecklingen kring de senaste teknikerna inom området.
Som person är du utåtriktad och driven och har lätt för att samarbeta i ett team. Du har förmåga att arbeta självständigt med stort eget ansvar och en stark vilja och drivkraft att utvecklas vidare i en entreprenörsorienterad miljö.
Hos oss blir du en del av en ekonomiskt stabil verksamhet med en företagskultur som bygger på att göra ett kvalitativt och långsiktigt arbete för våra kunder och samtidigt ha kul! Vårt synsätt är att rätt person blir delaktig i både sin egen och företagets utveckling och framgång.
Vi värnar om våra medarbetare och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter i arbetet samt friskvårdsbidrag och sjukförsäkring.
Placeringsort: Helsingborg
Omfattning: Heltid
Intresserad?
Din ansökan ser vi gärna att du skickar redan idag, dock senast 2017-11-03. Vi kommer löpande att kalla till intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För attdin ansökan ska behandlas måste den vara komplett och bestå av ett personligtbrev samt CV. Vi säkerställer hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genom tester, referenstagning samt bakgrundskontroller.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Garnisonsgatan 23
25466 Helsingborg
KontorsadressGarnisonsgatan 23, Helsingborg
Jobbnummer 3738178
Observera att sista ansökningsdag har passerat.