Systemutvecklare till uppdrag i Gävle, Sundsvall och Östersund
Experis AB / Datajobb / Sundsvall
2020-11-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Systemutvecklare till uppdrag i Gävle, Sundsvall och Östersund " (publicerad 2020-12-23) ⬅️
Visa alla datajobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis AB i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Kramfors eller i
hela Sverige Är du backend-utvecklare där programmering inom .NET/C# eller JAVA är din allra främsta gren? Eller är du en frontend-utvecklare där ditt fokus är JAVAscript, Angular eller React? Du kanske titulerar dig fullstackutvecklare? Oavsett vill vi på Experis IT komma i kontakt med dig som är en vass utvecklare och som vill arbeta hos våra kunder i Gävle, Sundsvall och Östersund. Vi går igenom ansökningarna kontinuerligt så sök till oss redan idag!
Om rollen som Utvecklare hos Experis
Till rollen som utvecklare söker vi dig som har gedigen erfarenhet men även dig som är i början av din karriär. Konsultuppdragen vi får från våra kunder har oftast start omgående och det är ofta långa uppdrag där arbetsuppgifterna och inriktningen på vilket/vilka programmeringsspråk och miljöer du kommer arbeta i varierar beroende på uppdragets karaktär. Det som är säkert är att du kommer arbeta med systemutveckling och få chansen att bidra till samt utveckla kundens verksamhets- och affärssystem, skapa kreativa lösningar och utvecklas i ditt arbete. Du kommer att arbeta både självständigt och i team där du ingår i en större grupp av utvecklare.
Vi söker dig som:
* har Civil - eller högskoleingenjörsexamen inom relevant område
* har minst ett par års erfarenhet inom systemutveckling i något/några av följande programmeringsspråk/miljöer; C#, .Net, Python, Java, JavaScript, (Angular, React.js, Vue.js eller liknande
* har erfarenhet av arbete med Databaser: SQL och MySQL
* har erfarenhet av Operativsystem: Windows och Unix/Linux
* trivs med och/eller har erfarenhet av agilt arbetssätt
* har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, båda i tal och skrift
Som person är du konsultmässig vilket betyder att du har en positiv grundinställning, agerar professionellt och engagerat med en flexibel inställning till arbetsuppgifter. Du är organiserad, noggrann och kvalitetsmedveten och tycker om at arbeta både i grupp och självständigt.
Vad kan vi erbjuda dig?
Låt Experis IT öppna dörrarna till ditt drömföretag. Vi samarbetar med många av Sveriges mest populära företag och kan dessutom erbjuda dig:
* Möjlighet att arbeta i svensk och internationell miljö
* Spännande tjänster på marknadens intressantaste företag
* Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt.
* Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.
Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, där både du och din konsultchef har koll på just dina mål och vilka kompetenser du vill utveckla.
Vår verksamhet bygger på att våra anställda trivs och vill stanna hos oss. Våra konsulter får en trygg anställning med allt vad det innebär i form av övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.
Publiceringsdatum2020-11-10Så ansöker duVarmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.
Vi har tyvärr inte möjlighet att emot ansökningar via mail, men har du frågor om uppdraget om rollen som konsult är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Specialist Viktoria Vershovsky på
viktoria.vershovsky@se.experis.comVaraktighet, arbetstid
Heltid Temporary
ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagExperis AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "d84338bd-9f59-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Experis AB (org.nr 556855-1104)
Arbetsplats Experis IT
Jobbnummer 5438439
Observera att sista ansökningsdag har passerat.