Swedish Office Consulting söker dig som vill bli konsult!

Swedish Office Consulting AB / Inköpar- och marknadsjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedish Office Consulting AB i Ospecificerad arbetsort

Har du arbetat med upphandling ett par år och vill utöka ditt professionella nätverk? Då ska du söka dig till oss!

Swedish Office Consulting är ett konsultbolag som tillhandahåller inköp- och upphandlingskonsulter. Vi är belägna i Stockholm men uppdragen utförs i hela Sverige. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp och upphandling, både inom den offentliga- och privata sektorn.
Vi får in fler förfrågningar från kunder som behöver hjälp med deras upphandlingar, och därför är vi nu ute efter att fastanställa:

Entreprenadupphandlare
IT-upphandlare
AFF-upphandlare
Upphandlare med erfarenhet inom medicinskteknisk utrustning
Upphandlare

Att vara konsult hos oss innebär att du dels får vara en del av ett fantastiskt team, men du får också möjlighet till stor variation och att få arbeta självständigt. Som konsult brinner du för att träffa nya människor och att göra kunden nöjd.

Vad kan vi erbjuda dig:
Friskvårdsbidrag
Flextid
Möjlighet att arbeta på distans
Tjänstepension med tillägg
Försäkringar

Publiceringsdatum
2018-06-29

Övrig information
Arbetsorten kommer att vara inom Stockholms län, har du önskan om arbete i övriga orter så kan vi komma att tillgodose det efter bästa möjliga förmåga. Vi får in förfrågningar från hela Sverige, därför får du gärna skicka in din profil även om du inte är stationerad i Stockholmsområdet.

Omfattning: Heltid/deltid
Ansökan skickar du till: cv@swedishoffice.se

Vid frågor är du varmt välkommen att maila till: info@swedishoffice.se eller ringa rekryteringsansvarig Helena Weijsenburg på: 070 89 09 229
För mer information så kika in på vår hemsida: www.swedishoffice.se

Välkommen med din ansökan!

Vi ser gärna att du har arbetat som upphandlare under ett par år. Om du har erfarenhet och kunskap inom något av de områden som du ser nedan är det extra meriterande.

Vi är ett konsultbolag nischade inom inköp, upphandling och IT, med syftet att hitta rätt person för rätt uppdrag. Vi är belägna i Stockholm med uppdrag som utförs såväl lokalt, regionalt, nationellt som nordiskt. Vi har lång erfarenhet och djup kunskap inom inköp, upphandling och IT, både inom den offentliga- och privata sektorn.

Varaktighet, arbetstid
Vi söker både personer för både behovsanställning och vanlig anställning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-22
Ange följande referens när du ansöker: Ansökan

Företag
Swedish Office Consulting AB

Adress
Swedish Office Consulting AB
Sedelvägen 42
14740 Tumba

Kontorsadress
Västertorpsvägen 135

Jobbnummer
4231436

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedish Office Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedish Office Consulting AB: