Sveriges bästa kundtjänstmedarbetare sökes

Service Response Europe AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Service Response Europe AB i Stockholm

Service Response växer stadigt och är alltid intresserade av att komma i kontakt med målmedvetna vinnarskallar. Vi söker fler duktiga medarbetare som delar vår mentalitet att "inget är omöjligt", som är initiativrika, driftiga och hungriga. Hos oss finns ett stort utrymme för att vara med och påverka och cheferna finns där för personalen hela tiden. Vi jobbar som ett lag, men med individuella mål. Det finns goda utvecklingsmöjligheter på Service Response så för rätt person finns möjlighet till en spännande karriär.
Mer information hittar du på www.serviceresponse.net
Brinner du för service och letar efter ett jobb med karriärmöjligheter?
Service Response står bakom den framgångsrika tjänsteportalen TjänsteGuiden.se. Nu söker vi ytterligare en kundtjänstmedarbetare till våran Back Office avdelning. Våra bolagsvärderingar genomsyras av Säljfokus, Resultat och Entreprenörsanda.
I och med att våran säljstyrka och antal kunder växer behöver vi även förstärkning på våran kundtjänst. Dina uppgifter kommer bestå av att bemanna kundtjänsten, svara på generella frågor kring användadet av våran tjänst och koppla vidare inkommande samtal till rätt avdelning. Du kommer även hantera fakturafrågor och hålla en nära relation med nuvarande leveransansvarig och ansvarig för kundrelationer för att lösa alla typer av problem och frågor som dyker upp.
TjänsteGuiden.se har sedan starten erbjudit kraftfulla och kostnadseffektiva annonseringslösningar för tjänsteföretag och våran kundtjänst står för service utöver det vanliga och hög kundnöjdhet. 
Du som söker:
• Har jobbat med kundtjänst tidigare.
• Är serviceminded, självgående och initiativtagande.
• Är organiserad och gillar att ha många bollar i luften.
• Pratar och skriver både svenska och engelska obehindrat.
• Är en lagspelare och trivs med unga kollegor och chefer
Vi tycker extra mycket om dig som:
• Har jobbat med försäljning, reklamationer, bokföring och fakturering.
• Kommer med nya ideèr som förbättrar för våra kunder.
• Pratar Norska eller Polska.
Vi erbjuder dig:
• Attraktiva förmåner i olika former(Tjänstedator, SL-kort, tjänstetelefon m.m.)
• Ett roligt jobb i högt tempo
• Utvecklings och karriärmöjligheter
• Gym och bastu i fastigheten
2009 kommer att vara ett hektiskt år för oss och många milstolpar kommer att passeras. Vill du vara med på resan? Skicka ett mail till rekrytering@tjansteguiden.se eller ansök via den externa länken nedan, ange rubrik "Kundtjänst".
Tjänsten kommer tillsättas under April månad och intervjuer hålls löpande.
Erfarenhet av kundtjänst/kundreskontra är ett krav.
Erfarenhet av:
• Försäljning
• Reklamationer
• Bokföring
• fakturering
är meriterande

Publiceringsdatum
2009-03-09

Arbetstider och omfattning
Heltid, dagtid 40h/vecka.

Ersättning
Individuell lönesättning. Fastlön + Bonus

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-04-01
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Robin Taube, 0735155591

Företag
Service Response Europe AB

Adress
Service Response Europe AB
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Jobbnummer
414017

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Service Response Europe AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Service Response Europe AB: