Supporttekniker till globalt bolag inom medicinteknik

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2025-04-09


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-04-09

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget

Om företaget
Företaget är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag som ökar människors välbefinnande genom produkter och lösningar. Försäljningen sker i cirka 150 länder och har omkring 47 000 medarbetare och huvudkontoret ligger i Stockholm, där denna tjänst är placerad på kontoret i Mölndal. Vi berättar mer om företaget vid en första kontakt under rekryteringsprocessen.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en ny kollega till vår kund inom medicinteknik, för ett konsultuppdrag med start i maj/juni 2025. Kunden har en entreprenöriell del av verksamheten där man kombinerar hårdvara och mjukvara som en digital tjänst till sina användare globalt. Här får du chansen att vara en viktig del i supportteamet bakom dessa produkter.
Du kommer tillhöra deras IQ Solutions Operations Team och arbeta i 2nd line support. Arbetet sker i företagets ärendehanteringssystem (Zendesk) och gäller teknisk support för både mjukvara och hårdvara i ett antal Medical Device-produkter som används främst inom äldreomsorgen.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hantera supportärenden gällande produkter som mäter och kommunicerar via SIM/gateway
Ge teknisk support till interna kunder globalt
Aktivera och avaktivera enheter i ett webbaserat system
Samverka med 3rd line support och andra funktioner i teamet
Identifiera produktfel och ibland hjälpa till att skicka produkter vidare för undersökning
Följa upp firmware-uppdateringar och övervaka enheter

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
Teknisk utbildning
Intresse för både mjukvara och hårdvara
Erfarenhet av supportverktyg som Zendesk är meriterande
Svenska och engelska i tal och skrift

Vi söker dig som är tidigt i din karriär och som är nyfiken, social och har ett driv att lära dig nya saker. Du trivs i mindre team, är inte rädd att ställa frågor eller kavla upp ärmarna.
Vi ser gärna att arbete med produkter som gör skillnad för användare inom vården och äldreomsorg känns meningsfullt för dig.
Övrig information
Start: Maj/juni Plats: Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på navid.parsa@bravura.se eller 070 - 434 17 71.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
#Brillante

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-09-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803), https://www.bravura.se

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
9275003

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: