Supporttekniker och redo för mer ansvar?

Wise IT / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise IT i Göteborg, Kungälv, Härryda, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Vill du vara med och göra skillnad i ett av Europas ledande hälso- och sjukvårdsföretag?

Då är du den personen vi söker just nu! Den moderna medicinska utvecklingen gör att allt fler sjukdomar kan botas eller åtminstone lindras. Capio gör allt de kan för att ta tillvara denna utveckling. De använder all den kunskap och erfarenhet som finns hos sina medarbetare för att nya landvinningar så snabbt som möjligt skall komma patienterna tillgodo. Som teamledare på Capio Support är du en viktig spelare som ser till att detta blir verklighet.

Om företaget

Capio-koncernen är ett av Europas ledande hälso- och sjukvårdsföretag med en paneuropeisk närvaro. Capio erbjuder ett brett vårdutbud av hög kvalitet inom medicin, kirurgi och psykiatri genom sina sjukhus, specialistkliniker och vårdcentraler. Capio har en omsättning på cirka 13 miljarder SEK och vårdenheter i fyra länder; Frankrike, Tyskland, Norge och Sverige. Capio har över 11 000 medarbetare och mer än 4 miljoner patientbesök per år. För ytterligare information besök www.capio.com

Din vardag

Som kombinerad teamledare/supportmedarbetare ansvarar du för att leda, styra och koordinera arbetet på daglig basis. Du är van att arbeta proaktivt med ständiga förbättringar samt ser vikten av tydliga processer och bra dokumentation i syfte att säkerställa en positiv användarupplevelse. Du koordinerar och planerar teamets arbete, ansvarar för planering och uppföljning av teamets resurser. Teamet består idag av 4 medarbetare.

Du är även ansvarig för att incidenter hanteras, löses och rapporteras samt att bakomliggande orsaker åtgärdas. Du känner dig bekväm med att analysera incidentstatisk i syfte att följa upp samt identifiera förbättringsinitiativ. Att stötta, coacha och utveckla medarbetare är en stark drivkraft hos dig. Du tar även aktiv del i att hantera supportärenden på daglig basis. Support sker via telefon, epost och fjärrstyrning av kundernas datorer.

I rollen ingår inget personalansvar eller budgetansvar, du rapporterar till avdelningschefen för "Drift och Support" inom Capio Support.

Vem är du?

För att passa i denna roll ser vi att du har erfarenhet från en liknande roll i en större organisation. Du gillar att i din vardag få coacha och leda teamets medlemmar men du tycker även att få supportera slutanvändarna är lika roligt. Har du dessutom erfarenhet av att jobba med support via telefon och onsite är det dig vi söker! I den tekniska delen efterfrågar vi erfarenhet och kunskaper inom Windows Server 2008/2012, Microsoft Exchange 2010 och 2013 samt Active Directory. Skulle du därutöver ha med dig kunskaper inom Citrix Xenapp och TCP/IP samt erfarenhet från hälso- och sjukvårdsbranschen är detta meriterande.

Gillar du att utmanas till nya lösningar och att utvecklas i din roll ansök CV-löst direkt i via vår hemsida. I denna rekrytering samarbetar Capio med Wise IT och undanbeder att bli kontaktade av andra rekryteringsbolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-03-10

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emil Rafstedt emil.rafstedt@wiseit.se
Martin Jensäter martin.jensater@wiseit.se
Caroline Wallin caroline.wallin@wiseit.se

Företag
Wise IT

Adress
Wise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm

Kontorsadress
Sveavagen 13 11157, Stockholm

Jobbnummer
3367797

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise IT: