Supportpersonal som talar/skriver danska
Helpdesk Datasupport AB / Supportteknikerjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Helpdesk Datasupport AB i Borlänge Du ska ha en positiv attityd, vara noggrann, ta ansvar och ha en mycket god känsla för service och kvalité. Du ska även kunna tala och skriva på engelska. Vi värdesätter egenskaper som social kapacitet och förmåga att meddela lösningar på ett lättförståeligt sätt via telefon. Det är en fördel om du också talar svenska.
Vi söker dig som har kunskap, erfarenhet av och intresse för: Windows XP, konfigureringar av hård och mjukvara, MS Office, nätverk, felsökning av hårdvara, bredband, kringutrustning, hemelektroniska produkter, vitvaror mm.
Arbetet består av att hjälpa våra uppdragsgivares kunder via telefon med sin produkt och att ge information av olika slag. Du arbetar från vårt supportcenter i Borlänge eller i Köpenhamn (Danmark).
Vi som jobbar i Sverige är ett sammansvetsat team på ca 90 anställda. Vi letar främst efter människor som är självlärda, människor som har ett brinnande intresse för datorer, hemelektronik och problemlösning. Du gillar när det händer saker och Du tycker om att arbeta med människor. Du tycker om att dela med dig av din kunskap och Du skulle trivas med att arbeta via telefon.
På Helpdesk har vi en platt organisation med korta beslutsvägar vilket ger utrymme för den flexibilitet som kunderna i dagens snabbrörliga IT-marknad ofta kräver. För dig innebär det att Du alltid kan diskutera och vädra dina synpunkter direkt med beslutsfattare.
Schemalagd arbetstid, öppettider vardagar 9-18 eller 8-22 alla dagar.
Arbetet inleds med en introduktionsutbildning på 2-3 veckor (betald). Det är en fördel om du är tillgänglig med mycket kort varsel.
Ansökan inkl. en CV och referenser gör du via e-post.
Beskriv dina språkkunskaper (enbart nordiska språk + engelska), tekniska kunskaper/erfarenheter/intressen, om du har praktisk erfarenhet av support och om du har erfarenhet av att kommunicera via telefon. Kom ihåg att lämna telefonnummer som du kan nås på under s.k. kontorstid.
Kontrollera meddelanden på din mobiltelefon och din mail de närmaste veckorna efter din ansökan, når vi dig inte på telefon så pratar vi in ett meddelande alternativt SMS.ar eller e-postar.
Helpdesk Datasupport AB
Box 966
781 29 BORLÄNGE
E-postadress:
jobb@helpdeskdata.sePubliceringsdatum2009-08-03Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
Provanställning 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@helpdeskdata.seFöretagHELPDESK DATASUPPORT AB
AdressHELPDESK DATASUPPORT AB
BOX 966
78129 BORLÄNGE
KontorsadressHANTVERKARGATAN 4
BORLÄNGE
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0243-213800
E-postadress:
jobb@helpdeskdata.se Jobbnummer 485338
Observera att sista ansökningsdag har passerat.