Support Teamleader till Vehcos huvudkontor i Göteborg

Aptera Bemanning & Rekrytering AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Aptera Bemanning & Rekrytering AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Aptera Bemanning & Rekrytering.

Vi etablerade vår verksamhet 1984 och har ett mycket stort och välutvecklat kontaktnät i alla branscher. Vi arbetar mycket professionellt mot såväl kunder som kandidater för att uppnå högsta möjliga träffsäkerhet i alla uppdrag.



Support Teamleader till Vehcos huvudkontor i Göteborg
Vehco är ett mjukvarubolag som startade 2001 i Göteborg och är idag en av de topp 3 leverantörerna för FMS i Europa. VI är ca 100 medarbetare med huvudkontor i Göteborg och har medarbetare i samtliga nordiska länder, Tyskland och Frankrike. Engagemang, enkelhet, Innovation och Kvalitet är kärnvärden som Vehcos varumärke bygger på och gör att vi skiljer oss från andra och stöttar vår Vision - "Fleet Managemengt made easy for everyone". Vi marknadsför våra skalbara lösningar direkt och via partners till transportörer med kommersiella fordon avsedda för person och varutransporter. Våra system möjliggör ett miljövänligt körsätt och hjälper till med att effektivisera utnyttjandet av personal och fordon. Vehco har under flera år utsetts till gasellföretag och fått pris från bland annat Kung Carl XVI Gustavs 50-årsfond för goda miljöinsatser. Idag har vi ca 35.000 uppkopplade fordon, 800 kunder i 11 länder.

Vi söker nu för placering på vårt huvudkontor i Göteborg en social problemlösare och ansvarstagande Support Teamleader.
Arbetsbeskrivning
Som support teamleader hos oss skall du ansvara och coacha medarbetare på supportavdelningen. Samverkan med övriga supportmedarbetare i Frankrike och Danmark kommer att vara ett naturligt inslag i din arbetsrutin.
Arbeta med implementering, testning och utbildning av uppgradering av nya versioner och arbeta tätt tillsammans med applikationsutvecklarna och vara väl förtrogen med kundens operativa miljö. Support sker via vårt helpdesksystem, telefon och remote/fjärrstyrning förekommer.
Lämplig bakgrund
Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper och söker dig som är stresstålig, noggrann, ambitiös, driven och vill utvecklas i rollen och med företaget - då detta är en ny roll finns alla möjligheter att forma den tillsammans med supportchefen, till vad du vill att den skall vara - bara du är en lagspelare som sprider energi runt dig och har förmågan att arbeta tillsammans med flera funktioner i företaget - samt kunna ta kunder med olika problem på ett positivt sätt. Engelska är koncernspråk - så det är viktigt att du behärskar engelska i tal och skrift. Vi ser att du haft liknande roll tidigare.


Ansökan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Katarina Hahn på Aptera Bemanning & Rekrytering, telefon 0722-309743.

Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person.
Du är välkommen att söka tjänsten via www.aptera.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2017-02-21

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Aptera Bemanning & Rekrytering AB

Adress
Aptera Bemanning & Rekrytering AB
Södra vägen 20
41254 Göteborg

Kontorsadress
Södra vägen 20 41254 Göteborg

Jobbnummer
3331901

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Aptera Bemanning & Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Aptera Bemanning & Rekrytering AB: