Support & Customer Care
Oneflow AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-09-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Support & Customer Care" (publicerad 2021-08-04) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Oneflow AB i Stockholm Trivs du med att arbeta i ett högt tempo, ta mycket eget ansvar och brinner för kundkontakt? Är du en person med passion för att skapa kundnytta med fokus på kvalitet och service? I sådana fall är Oneflow företaget för dig.
ANSVAR
Som Support & Customer Care hos Oneflow kommer du vara första kontakten när det gäller alla former av support och förfrågningar från våra kunder. Du kommer också vara ansvarig för övriga administrativa uppgifter i samband med onboarding av nya kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av:
• Ta emot, hantera och samordna support och förfrågningar från kunder
• Dokumentera funktionalitet och bygga upp ett hjälpcenter
• Kontouppsättning och onboarding för nya kunder
• Analysera kundens interaktion med applikationen och arbeta fram förslag till förbättringar tillsammans med vår produktägare och interaktionsdesigner
• Diverse administrativa kontorsuppgifter
Vårt mål är att ge våra kunder service i världsklass. Vi vill att våra kunder alltid ska kunna tala gott om sin upplevelse med Oneflow, och det är din förmåga som gör det möjligt!
VI ERBJUDER
Som Support & Customer Care kommer du få internutbildning för att utvecklas i kundhantering och support. Vi investerar i våra anställda och sätter upp individuella mål och utvecklingsmöjligheter för alla medarbetare.
• Konkurrenskraftiga löneförmåner med t. ex. friskvårdsbidrag
• Avancemang och möjlighet att växa i din yrkesroll
• Rolig och internationell arbetsmiljö
• Försäkringar och pensionsplan
• Kontinuerlig träning och utveckling genom hela din karriär
• Begåvade och engagerade kollegor
• Gör skillnad genom att skapa din drömkarriär
Du är organiserad, empatisk, ansvarstagande, nyfiken och extremt serviceinriktad. Du ser både snabba och långvariga lösningar där andra ser problem, och du är mån om att alltid ge kunden den bästa tänkbara upplevelsen. Du lär dig snabbt, motiveras av ett högt tempo och fungerar lika bra i ett team som på egen hand.
KRAV OCH KVALIFIKATIONER
Som Support & Customer Care på Oneflow bör du ha en mycket god förmåga att kommunicera med människor på alla nivåer inom en organisation. Du förväntas vara strukturerad, självgående och ordningsam i ditt arbete. Du förstår värdet av att vara effektiv och tålmodig, och du är pedagogisk och engagerad i ditt sätt att kommunicera.
• Strukturerad och metodisk
• Mycket service minded och har en "kunden kommer först"-mentalitet
• Pedagogisk, lätt för att förklara även tekniska detaljer på ett enkelt sätt
• Duktig på att formulera dig i både tal och skrift
• Teknisk förmåga och intresse för digitala applikationer och IT
• Svenska som modersmål, flytande engelska i både tal och skrift
• Akademisk examen är meriterande, men ej ett krav
• 2-3 års relevant erfarenhet från supportarbete är en fördel, men ej ett krav
Oneflow är ett startup-bolag med stora ambitioner. Vi har ett unikt koncept, och målet är att leda utvecklingen och bli en global marknadsledare inom digital avtalshantering. I dagsläget hjälper vi hundratals kunder i flera länder, och vår snabba tillväxt är ett bevis på att vi är på väg mot något stort.
Vårt vackra och ljusa kontor ligger i centrala Stockholm med närhet till tunnelbana, lunchrestauranger och parker. Vi värdesätter en trevlig och engagerande arbetsmiljö och hittar ofta på roliga aktiviteter, äter gemensam lunch och fikar tillsammans.
Publiceringsdatum2017-09-25Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnders Hamnes
anders.hamnes@oneflow.comFöretagOneflow AB
AdressOneflow AB
Linnégatan 9
11447 Stockholm
KontorsadressLinnégatan 9
Jobbnummer 3717828
Observera att sista ansökningsdag har passerat.