Support inom försäljning och ekonomi till ActiWay
TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vill du ha en omväxlande roll hos ett växande bolag? Vi söker dig som vill jobba med försäljning och ekonomi i Stockholm.
Trivs du med att ha varierande arbetsuppgifter inom områdena försäljning, ekonomi och service? Tycker du om att ha daglig kontakt med kunder och leverantörer? Vi söker dig som vill vara en del av ActiWays fortsatta tillväxtresa och stötta olika funktioner inom bolaget i Stockholm. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Tjänsten är en spännande ny roll hos ett modernt tillväxtföretag som erbjuder en innovativ digital produkt för hantering av friskvårdsbidraget. Du kommer att bli en del av ett positivt gäng som står för familjär stämning, i ett innovativt företag, där beslutsvägarna är korta och samarbete står högt på agendan. För rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas vidare inom företaget. Tjänsten är placerad i mycket trevliga lokaler centralt i city ett stenkast från shoppingstråk och restauranger.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
* Kartlägga och söka upp, främst via telefon och mail för att ansluta frivårdsleverantörer till ActiWays nätverk
* Delaktig i kampanjer som genomförs i syfte att ansluta fler leverantörer
* Administrera, granska och godkänna friskvårdsleverantörer i CRM-systemet
* Kundsupport: besvara frågor och ge support till kunder, användare och leverantörer via telefon och mail.
* Ekonomisupport: fakturering, avstämningar, boka inbetalningar, leverantörsfakturor, kravhantering samt ha kontakt med kunder och leverantörer avseende frågor som rör ekonomi
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Tjänsten är på heltid och med start omgående och löper t o m 30 juni 2017, men med goda chanser till förlängning eller rekrytering.
VEM ÄR DU?
Det är av stor vikt att du är administrativ och har tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem samt god insikt i att arbeta i CRM system. Grundläggande kunskaper inom förekommande arbetsuppgifter inom en ekonomiavdelning är ett krav för att du snabbt ska kunna sätta dig in i rollen. Då tjänsten innebär många kontaktytor är det också av stor vikt att du är serviceinriktad, relationsbyggande och mycket kommunikativ i din roll. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att ha arbetet med telefon som främsta arbetsredskapet och är orädd inför att plocka upp telefonen och ringa ut till kunder och leverantörer. Det är också viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift samt har god vana av att skriva och formulera dig samt kommunicera via telefon och mail.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2017-02-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Ek
pernilla.ek@tng.se 0760-715571
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3341663
Observera att sista ansökningsdag har passerat.