Supply and sales coordinator till Bambino Mam

Placera Personal AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Företaget
Bambino Mam AB är ett svenskt dotterbolag som tillhör koncernen för MAM Babyartikel GesmbH. Vi marknadsför babyprodukter under varumärkesnamnen Bambino och MAM och är aktiva i Sverige, Norge, Danmark, Island och Baltikum.
På vårt huvudkontor i centrala Stockholm är vi idag 18 personer, vi samarbetar dessutom med partners inom försäljning.
Bambino Mam AB är ett kundnära marknads- och säljbolag. Grunden för vår verksamhet är en gedigen erfarenhet av barns behov och välbefinnande. Våra ledord är omtanke, glädje, design, vetenskaplig utprovning och praktiska produkter. Just nu söker vi en supply and sales coordinator till vårt kontor i Stockholm som vill vara med på vår tillväxtresa.

Tjänsten
Som supply and sales coordinator tillhör du ekonomiavdelningen som idag har 4 anställda. Du arbetar tätt tillsammans med sälj- och marknadsavdelningen och har mycket kontakt via mail och telefon med kunder och leverantörer både i och utanför Sverige. Arbetsuppgifter som ingår i tjänsten är b.la att ta emot order, planera och administrera inköp inkl. tull och frakthantering. Du sammanställer och skapar försäljningsprognoser samtidigt som du utvecklar kvaliteten och träffsäkerheten i dessa. Detta är en rolig och utmanande tjänst där du får arbeta nära många delar av verksamheten.
I denna process blir du anställd som konsult via Placera Personal. Tjänsten är på heltid med start omgående.


Publiceringsdatum
2017-02-24

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund

• Relevant utbildning inom ekonomi alt logistik
• Erfarenhet av att arbeta med logistik
• Erfarenhet av inköp och varuflöden
• Goda kunskaper i Excel
• God systemvana
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift
• Meriterande om du har erfarenhet av SharePoint och/eller Dynamics NAVNAV

Personlighet
Vi söker dig som är analytisk, kreativ och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att ha många processer igång samtidigt. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.

Är du intresserad av tjänsten?
Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid Konsultuppdrag via Placera Personal. Start omgående t.om 2018-08-31

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lovisa Torbacke 08-586 22720

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Jobbnummer
3340792

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: