Style Manager (Housekeeping) till Clarion Grand Hotel Helsingbor
Nordic Choice Commercial Services AB / Städarjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla städarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordic Choice Commercial Services AB i Helsingborg,
Malmö,
Kristianstad,
Varberg,
Växjö eller i
hela Sverige Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker en passionerad Manager till vårt Style team (Housekeeping)
Du är glad och har humor, och är professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor. Du är en ledare som brinner för din personal, blir motiverad av att nå uppsatta mål och ser till så att vi överraskar och tar hand om våra gäster på absolut bästa sätt.
Med ett öga för kvalité och detaljer samt ett intresse för siffror är du med och sätter standarden för hotellets goda resultat!
Stor initiativförmåga, ledaregenskaper, hög energi och problemlösningsförmåga är egenskaper vi söker. Du gillar att ha ordning och reda, är noggrann och har en god förmåga att prioritera och vara flexibel då arbetet oftast sker i ett högt tempo.
Som Style Manager rapporterar du direkt till Operations Manager.
I tjänsten ingår bland annat:
• Du ansvarar för att hotellets samtliga rum, konferenslokaler och publika ytor hålls hela och rena, samt att hotellet alltid upplevs "stylat" för våra gäster
• Du förväntas vara i driften och skall vara kapabel och villig att utföra alla de uppgifter som utförs av avdelningens personal
• Du arbetar aktivt med målstyrning och kostnadsprognoser och har resultatansvar för din avdelning. Alla på avdelningen skall själva och dagligen ha klart för sig hur de förväntas bidra till resultatet
• Du har personalansvar för din avdelning vilket innebär schemaläggning, upplärning, utbildning, utvecklingssamtal och löneredovisning. Utbildningar som inte sker av Style Manager själv skall planeras i samråd med Operations Manager
• Du driver aktivt och inspirerande kvalitetskontroll, utvecklings- och förbättringsarbete
• Du ansvarar för lönerapportering till de anställda på din avdelning
• Att avdelningen, hotellets och kedjans rutiner och policys följs
• Att aktivt arbeta med hotellets kunduppföljningssystem, Loopon
• Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av Operations Manager
Bra kunskaper i svenska och engelska är ett krav. En bakgrund med personalansvar samt erfarenhet av liknande arbete är meriterande.
Som Style Manager arbetar du ca 40% administrativt och 60% i driften och förväntas arbeta varannan helg.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag och annonsen kommer då att tas bort
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2021-01-12ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNordic Choice Commercial Services AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordic Choice Commercial Services AB (org.nr 556106-6050)
Arbetsplats Clarion Grand Hotel Helsingborg
Jobbnummer 5519626
Observera att sista ansökningsdag har passerat.