Student till extrajobb som servicedeskmedarbetare

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-10-30

Företaget
Bravura söker för kunds räkning en servicedeskmedarbetare på deltid till deras kontor i Stockholm. Företaget arbetar med biljettsystem och som servicedesk är din uppgift att hjälpa kunder och tekniker ute på fältet med olika frågor och eventuella problem som uppstår. De har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien.

Som servicedeskmedarbetare kommer din uppgift vara att ge teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Frågorna inkommer via ett ärendehanteringssystem och besvaras ofta via mail eller telefon. Du kommer att arbeta med dagliga sysslor som att bland annat monitorera systemet och kolla att utrustningar har kontakt med centralsystemet. Vidare kan det även förekomma att du åker ut på fält och till exempel startar om biljettautomater. Du kommer att arbeta extra en till två helger i månaden mellan kl. 12-16 samt vardagar 8-17 vid behov.

Dina arbetsuppgifter
Som servicedeskmedarbetare kommer din uppgift vara att ge teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Frågorna inkommer via ett ärendehanteringssystem och besvaras ofta via mail eller telefon. Du kommer att arbeta med dagliga sysslor som att bland annat monitorera systemet och kolla att utrustningar har kontakt med centralsystemet. Vidare kan det även förekomma att du åker ut på fält och till exempel startar om biljettautomater. Du kommer att arbeta extra en till två helger i månaden mellan kl. 12-16 samt vardagar 8-17 vid behov.

Kvalifikationer
• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom IT
• God datavana
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal ock skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Som person är du social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du är tekniskt intresserad och gillar att ge god service. Då behov kan uppstå med kort varsel krävs det att du är flexibel och har möjlighet att planera dina studier så att du även kan vara tillgänglig under vardagar.

Övrig information:

Start: Omgående/Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, student, support, servicedesk, extrajobb, deltid

Arbetstider och omfattning
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karin Eling 08-40024050 karin.eling@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2050531

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: