Strukturerad och självständig administratör sökes till myndighet

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige

Bemannia söker en kommunikativ administratör till välkänd kund i Borlänge. Uppdraget är på heltid, med start omgående och beräknas pågå under 3-4 månader. Du kommer att anställas av oss på Bemannia och hyras ut som konsult till vår kund inom offentlig sektor.

Dina arbetsuppgifter:
Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta administration av databas för automatisk hantering av el-fakturor, samt utredning och registrering av nya el-abonnemang. Du kommer även att ansvara för hantering av mail och inkomna brev till kundens El-funktion.

Dina kvalifikationer:

• Gymnasieexamen
• Vana av fakturahantering i CDI, samt erfarenhet av arbete i arbetsrum/SharePoint
• God datorvana och erfarenhet av databashantering
• Goda kunskaper i MS Office
• Det är även meriterande med erfarenhet av Agresso

Dina personliga egenskaper:
Som administratör hos vår kund bör du ha ett självständigt och strukturerat arbetssätt, samt ha en god kommunikativ förmåga. Du har också ett drivande och pedagogiskt förhållningssätt och kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Därutöver har du ett gediget intresse för att utvecklas och att lära dig och ta till dig nya uppgifter.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-11-10

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristina Fransson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3796013

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

         

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: