Stanley Security söker en Operativ Inköpare till vårt kontor i K

Stanley Security Solutions AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stanley Security Solutions AB i Stockholm, Uppsala, Eskilstuna, Gävle, Örebro eller i hela Sverige

STANLEY Security är den största elektroniska säkerhetsleverantören i Europa som erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd. STANLEY Security finns i 14 europeiska länder med över 6000 medarbetare och 200 000 kunder och ingår i STANLEY Black & Decker koncernen.
STANLEY Security erbjuder hela säkerhetskedjan, från riskanalys och säkerhetsteknisk design, till installation, driftsättning och underhåll. Genom moderna larmcentralstjänster erbjuds också virtuell bevakning och rondering samt krisjour.

Är du en positiv och handlingskraftig person som vill vara del i ett team och bidra till att bygga upp vår centrala Inköpsfunktion, då är du den STANLEY Security söker!

Som operativ inköpare utgör du den första kontaktytan mot organisationen för att hantera behov av material som inte täcks genom artikelförda produkter. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:

• Stödja organisationen i inköps- och leveransfrågor inom ansvarsområdet
• Informera, utbilda och säkerställa förståelsen i organisationen kring inköpsprocessen och funktionen centralt inköp
• Genomföra inköp enligt gällande attestförordning
• Aktivt bidra till utveckling av inköpsfunktionen och inköpsprocessen
• Säkerställa uppdaterat leverantörsregister
• Säkerställa uppdaterat artikelregister
• Genomföra uppföljningar av leverantörer och genomförda inköp.
• Stödja kategori- och produktansvariga i inköps- och produktfrågor

Publiceringsdatum
2015-02-11

Erfarenhet och utbildning
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi, inköp och/eller logistik. Du har 2-5 års arbetslivserfarenhet inom utbildningsområdet och är en van datoranvändare. Du talar naturligtvis svenska flytande i tal och skrift samt har goda kunskaper i engelska.

Dina personliga egenskaper
För att trivas i rollen som Inköpare tycker du om att ha många kontaktytor och du har en serviceinriktad inställning. God affärsförståelse och analytisk förmåga är egenskaper som vi värdesätter i denna roll.  Du har hög integritet, är självgående och gillar att driva förändring. Du är strukturerad och noggrann samt har en positiv inställning till och förmåga att angripa nya frågeställningar. Vi söker en teamorienterad person med god samarbetsförmåga som kan bidra med sin positiva energi.

En förutsättning för anställning inom STANLEY Security Sverige AB är att du som sökande får ett godkännande via registerkontroll hos Länsstyrelsen.

Så ansöker du
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Marcelo Bozzo, Inköpschef, 010-458 7407. Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt då urvalet sker löpande, ansök dock senast 2 mars. Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Stanley Security Solutions AB

Adress
Stanley Security Solutions AB
Postadress: Box 1138, 164 22 Kista
16440 Kista

Kontorsadress
Kistagången 26

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2162961

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stanley Security Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stanley Security Solutions AB: