Ställföreträdande anläggningschef-Pelican,Stockholm
Retail Knowledge / Chefsjobb / Stockholm
2016-03-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ställföreträdande anläggningschef-Pelican,Stockholm" (publicerad 2016-04-05) ⬅️
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Swedish Pelican Self Storage AB
utvecklar, äger och driver, lättillgängliga och säkra förråd 1-36m² för
privatpersoner och företag. Swedish Pelican Self Storage hette tidigare
SelStor AB som bildades 2006 av personerna som introducerade och byggde
upp det mest kända selfstorage-företaget i Europa. I december 2012
förvärvades SelStor av danska Pelican Self Storage och blev därmed den
näst största selfstorage-aktören i Norden. Med sina 37 anläggningar är
företaget representerat i Danmark, Sverige och Finland. För ytterligare
information läs mer på
www.pelicanselfstorage.seRetail Knowledge söker för Pelican Self Storage räkning:
Ställföreträdande anläggningschef, heltid till Stockholmsbutikerna i Täby, Sollentuna och Botkyrka
Publiceringsdatum2016-03-08Om tjänstenTill våra anläggningar i Stockholmsområdet söker vi flera inspirerande blivande ställföreträdande anläggningschefer. Kanske jobbar du som ställföreträdande butikschef eller avdelningsansvarig idag och vill utvecklas och ta steget vidare i karriären. En säljare som kan ta sig an butiksansvaret med mycket energi och hög service, för att driva försäljning och ta hand om våra kunder!
Dina arbetsuppgifterArbetet innebär att assistera butikschefen och butikssäljaren med att driva butiken och anläggningen. Du kommer att hyra ut förrådsutrymmen, sälja flyttmaterial, ta hand om viss administration samt att ge våra kunder absolut bästa service.
KvalifikationerVi är mycket måna om att våra butiker ska ha en vänlig, kundorienterad och professionell atmosfär. Vi söker därför dig som tycker om och är duktig på att skapa goda kundrelationer och som gillar att ge förstklassig service. Arbetet är självständigt, och det krävs att du tycker om att ta initiativ, att du är noggrann och ansvarfull. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, och god datavana med kunskap i Office-paketet. Har du erfarenhet från liknande roller inom handel eller servicesektorn är det ett plus. I denna befattning krävs också att du har körkort för bil.
Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm (Täby, Sollentuna och Botkyrka)
Lön: Enligt överenskommelse
Rekryteringsprocessen
Ansökningarna kommer att läsas löpande, så skicka in ditt Cv redan idag. Har du frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att maila rekryteringsansvarig Silvia Toth Olsson
rekrytering@retailknowledge.seObservera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Endast via vårt rekryteringsverktyg
www.retailknowledge.seVaraktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-29
Ange följande referens när du ansöker: 2976393150
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSilvia Toth, Rekryterare
rekrytering@retailknowledge.seSilvia Toth
FöretagRetail Knowledge
AdressRetail Knowledge
Nybrogatan 7
11434 Stockholm
KontorsadressNybrogatan 7, 11434 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2712233
Observera att sista ansökningsdag har passerat.