Städledare / Verksamhets-koordinator på finOren i Sverige AB
Finoren I Sverige AB / Städarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla städarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Finoren I Sverige AB i Linköping,
Västerås eller i
hela Sverige Vill du vara en nyckelperson i en spännande organisation och bidra till företagets tillväxt och framgång? finOren i Sverige AB, ett mindre företag inom städbranschen, söker nu en engagerad och kompetent Städledare / Verksamhets-koordinator med minst två års erfarenhet inom ledning i städbranschen för vår verksamhet i Linköping. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.
Om finOren i Sverige AB
finOren i Sverige AB är ett mindre företag som erbjuder kvalitativa och hållbara städtjänster. Vår storlek gör att du får chansen att arbeta med omväxlande och varierande arbetsuppgifter, vilket ger dig möjlighet att utvecklas i din roll. Vi värnar om våra anställda och strävar efter att erbjuda en säker och stimulerande arbetsmiljö där alla har möjlighet att utvecklas.
Publiceringsdatum2023-05-04Om tjänstenSom Städledare / Verksamhets-koordinator har du en övergripande roll i företagets dagliga verksamhet och rapporterar direkt till företagets ägare. Du ansvarar bland annat för att:
• Planera och koordinera personalresurser, arbetsuppgifter och schema.
• Hantera inköp av material och utrustning samt förhandla med leverantörer.
• Ta personalansvar och arbeta med rekrytering, introduktion och utveckling av medarbetare.
• Följa upp och rapportera beläggningsgrad, sjukskrivningstal och personalens kostnader.
• Bidra till företagets strategiska planering och målsättning.
• Övervaka och säkerställa att verksamheten följer gällande lagar, regler och kvalitetsstandarder.
• Samordna arbetsmiljö och säkerhetsaspekter.
• Stödja företagets ägare i verksamhetsutveckling och strategiska beslut.
• Delta i budgeteringsprocessen och uppföljning av budget.
KvalifikationerFör att lyckas i rollen som Städledare / Verksamhets-koordinator bör du ha:
• Minst två års erfarenhet inom ledning i städbranschen.
• Erfarenhet av att arbeta i ledande befattningar med personalansvar.
• Goda kommunikationsförmågor och ledarskapskvaliteter.
• Erfarenhet av att arbeta med budget och ekonomisk uppföljning.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är självständig, ansvarstagande och strategiskt tänkande. Du har god samarbetsförmåga, är flexibel och anpassningsbar i en föränderlig miljö samt resultatorienterad och målmedveten.
Vi erbjuder
Som Städledare / Verksamhets-koordinator på finOren i Sverige AB får du:
• En omväxlande och utmanande roll i ett mindre företag där du får möjlighet att påverka och utvecklas.
• Fortbildning och kompetensutveckling inom relevanta områden.
• Möjlighet att påverka och forma företagets strategiska inriktning och målsättning.
• Möjlighet att arbeta med och utveckla ett team av engagerade och kompetenta medarbetare.
Ansök nu
Om du är en erfaren ledare inom städbranschen och brinner för att bidra till företagets framgång och utveckling, är detta en perfekt möjlighet för dig. Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till oss via ams.se och ta chansen att bli en del av vårt team på finOren i Sverige AB.
Vi ser fram emot din ansökan!
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-03
E-post:
peter.andersson@finoren.se Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Finoren i Sverige AB (org.nr 556916-6340),
https://finoren.se/ Gillbergagatan 30 (
visa karta)
582 73 LINKÖPING
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats finOren Linköping
Kontakt Peter Andersson
peter.andersson@finoren.se 0709666550 Jobbnummer 7733773
Observera att sista ansökningsdag har passerat.