Ssab Söker En Erfaren Executive Assistant / Project Co-Ordinator
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
SSAB söker en erfaren Executive Assistant/Project Co-ordinator med placering på huvudkontoret i centrala Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta i en omväxlande, internationell och intressant miljö.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Som assistent/projektkoordinator till Vice VD/HR-chefen ansvarar du dels för det administrativa stödet åt din chef samt även att driva projekt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Ha kontroll på och säkerställa din chefs mail, telefonsamtal, kalender,
bokningar och liknande
• Ansvar för administration kring konferenser och resor
• Planering och förberedelser inför möten samt förberedelse av agendor och presentationer
• Utskrift av protokoll och kallelser
• Förberedelse, sammanställning och distribution av material inför möten
• Arkivering av dokument och material
• Fakturahantering, tidrapporter, reseräkningar och kvittoredovisning
• Planering, organisering och hantering av projekt såsom chefsmöten, sportevenemang mm
Din profil / Your profile
Du arbetar effektivt och noggrant, du har förmåga att prioritera och arbeta med parallella uppdrag samt har god kommunikationsförmåga. Du måste vara stresstålig, flexibel, självständig och van att arbeta mot deadlines. Vi ser att du är en prestigelös person som kan ta i när det behövs. För att vara rätt person för denna tjänst är det viktigt att du är mycket serviceinriktad och har en positiv attityd samtidigt som du har pondus och egen drivkraft. Vidare är det viktigt att du har hög integritet och känsla för sekretess. Som person är du glad, lättsam och trivs att samarbeta med andra.
Vi ser gärna att du har minst fem års erfarenhet från en motsvarande tjänst på ledningsnivå.
Du är bekant med och har förståelse för arbetet med ledningsgruppsmöten, styrelsemöten och liknande.
Du har mycket goda svenska och engelska kunskaper och är skicklig användare av Office programmen.
Övrigt / Other
Uppdraget är ett föräldravikariat med start i mitten dec/början av januari t.o.m. feb/mars 2016.
Låter det intressant så är du varmt välkommen att skicka in ditt CV och personliga brev
Om Inhouse / About Inhouse
Hyr och bemanna rätt och bästKompetens, arbetsform, omfattning. Det är enkelt, du bestämmer hur du vill ha det. Vår verksamhet bygger på kvalitetssäkrade arbetsmetoder som gör att vi vet vad du behöver från dag ett, och vi tar ansvar för det. Det gäller allt från enskild bemanning till hela åtaganden, helhetslösningar utifrån det behov du har. Detta har vi också våra egna metoder för.
Jobbcoaching / Prenumerationstjänst
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2014-11-07Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 985
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Thörnert 0704315012
josefin.thornert@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2059800
Observera att sista ansökningsdag har passerat.