Språkkunnig Callcenterpersonal
Framtiden AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Framtiden AB
Publiceringsdatum2011-05-17Om företagetFramtiden AB är ett rekryteringsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Framtiden AB arbetar med både uthyrning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden AB kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.
Om företagetVårt trevliga kundföretag är ett av Sveriges ledanden koncerner inom kredithantering och finansiella tjänster. De har funnits sedan början av 80-talet och är idag c:a 400 anställda i Norden men växer ständigt. På Stockholmskontoret i Solna sitter c:a 200 anställda fördelat på olika avdelningar. Företaget har låg personalomsättning och erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som är intresserad av branschen.
Nu behöver företagets Callcenter utöka sitt team med ytterligare språkkunniga kundservicemedarbetare. Avdelningen består idag av 40 st medarbetare och planerar att växa med ytterligare 4 st innan sommaren.
ArbetsuppgifterSom callcenterpersonal arbetar du i ett trevligt team med att besvara kunders varierande frågor om t.ex. inkasso, uppläggningsavgift mm. Stort fokus ligger på kundbemötande och att vara serviceminded. Då kunden du främst kommer att arbeta med har system och kunder i hela Norden samt Holland och Tyskland behöver du ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt något av de nordiska språken norska, danska, finska eller tyska och holländska. Det är mycket starkt meriterande om du förutom svenska och engelska talar minst två av tidigare nämnda språk.Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget för dig som vill utvecklas ytterligare på sikt.
Omfattning:
Heltid. Arbetstid: vardagar 8-16:30, helger 11-15 enligt schema. Start omgående.
ProfilSkallkrav:
• Mycket goda kunskaper i minst två av språken norska, danska, finska, tyska eller holländska.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
• Serviceminded
Meriterande krav:
• Erfarenhet av liknande tjänster, t.ex. kundbemötande via telefon.
Dina personliga egenskaperSom person är du social, lyhörd och har ett stort tålamod. Du är också lugn, serviceminded och tar gärna egna initiativ. Du är ödmjuk och har skinn på näsan. Du lär dig nya system snabbt och tycker att det är roligt att sätta dig in i ny teknik. Du är självgående i ditt arbete, kan prioritera och förstår vikten av kundvård. Du har ett öga för merförsäljning och tycker att det är roligt med mycket kontakter med både kunder och konsumenter.
Då vi går igenom ansökningar löpande vill vi tipsa dig om att vara snabb in med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-05-30
Ange följande referens när du ansöker: 306
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAngelica Karlsson, 070 - 766 36 80
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm
Jobbnummer 935595
Observera att sista ansökningsdag har passerat.