Språkintresserad VD-assistent
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Språkintresserad VD-assistent till internationellt företag!
Vill du jobba i internationell miljö där du fungerar som spindeln i nätet? Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas ytterligare i din roll som chefsassistent. Uppdraget är ett konsultuppdrag som efter några månader kan gå över till en anställning hos kunden.
Hur ser din arbetsdag ut?
Rollen som Vd assistent är en självständig och utmanande position I ett dynamiskt och internationellt företag. Förutom de sedvanliga assistentuppgifterna består jobbet till en stor del av intern och extern kommunikation. Som assistent jobbar du i team i nära samarbete med andra assistenter.
Vem trivs här?
Du som har minst fem års erfarenhet av rollen som VD-assistent kommer att känna igen dig. Eftersom det här är ett företag med mycket internationella kontakter är det meriterande om du pratar flera språk. Har du tidigare arbetat i SAP-miljö kommer dina kunskaper inom detta område till nytta.
Som person är du serviceinriktad, proaktiv, har hög integritet och förmåga att ha många bollar i luften. Du gillar när det händer mycket och arbetsuppgifterna är omväxlande. Det är viktigt att du är ansvarsfull och jobbar självständigt. Arbetstiderna är vanliga kontorstider men eftersom din chef och dina kontakter kan befinna sig i andra världsdelar, kan det behövas din hjälp även efter utanför de vanliga arbetstiderna.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas snarast och pågår i ca 6 månader. (Det finns möjlighet att uppdraget övergår i anställning direkt hos kunden). Som konsult är du (tillsvidare)anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.se Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansöingstiden.
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Cilla Orban på 08 - 598 981 54
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2013-05-16Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCilla Orban 08-59898154
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
Jobbnummer 1554870
Observera att sista ansökningsdag har passerat.