Spännande Roll Som Teamledare Till Reception I Kista
Mybw Office Management AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en organisation och roll där du driver arbetet med att leverera service av första klass? Är du engagerad i ditt arbete, gillar att arbeta i en roll som spindeln i nätet och slutför dina uppgifter med stor noggrannhet? Då kan tjänsten som den delade rollen teamledare för receptionen och receptionist vara rollen för dig!
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Office Management söker en teamledare/receptionist till vår kund. I rollen som teamledare/receptionist är du ansiktet utåt, mot både hyresgäster och besökare. Receptionsfunktionen utgör en servicenod för kundens, ett fastighetsbolag, hyresgäster i Kista. Du kommer tillhöra ett team där du verkar som teamledare och arbetar tillsammans med två receptionister.
Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:
• Verka som ansvarig för receptionsteamet i fastigheten samt upplärning av nyanställda och vikarier
• Fungera som länken mellan kunden/Office Management och receptionerna
• Coacha och stötta dina medarbetare
• Planera och driva mindre event för hyresgästerna
• Bemöta kunder/besökare och hyresgäster till fastigheten
• Bistå med ankomstregistrering av besökare
• Besvara frågor om fastigheten
• Administrera passerkort för hyresgäster
• Daglig uppsikt över receptions- och konferensytor
• Skapa felanmälningar som avser fastigheten
Du kommer även tillhandahålla hyresgäster med service av catering, bokning av konferensrum, hantering av post/bud samt inköp av kontors- och konferensmaterial. Tjänsten passar dig som trivs i en varierad yrkesroll där kunden alltid prioriteras i förstahand.
Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning sker snarast, uppdraget börjar med start i början av augusti. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Arbetsplats i Kista.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter som team- eller arbetsledare och arbetat inom serviceyrket, har du jobbat som receptionist tidigare är det meriterande. För att lyckas i rollen som teamledare och receptionist krävs det att du är professionell i din kommunikation och har en stark känsla för service. Andra viktiga egenskaper är att du är flexibel, har ett sinne för detaljer och alltid ligger steget före. Du är noggrann med förmågan att skifta fokus och kan naturligt prioritera mellan olika arbetsuppgifter.
Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift eftersom många besökare är engelsktalande. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för den här tjänsten.
ÖVRIGT
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: mån-fre 08.00-17.00
Plats: Kista
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-06-11ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207),
http://www.officemanagement.se Arbetsplats Office Management bemanning och rekrytering
Jobbnummer 5804670
Observera att sista ansökningsdag har passerat.