Sommarjobb som administratör inom sälj, HR och utbildning
Säljkompetens AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Säljkompetens AB i Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Västerås,
Norrköping eller i
hela Sverige Säljkompetens AB är ett företag som är specialister inom säljområdet och arbetar med rekrytering, uthyrning, utbildning och konsulting/effektivisering. Vi grundades 1998 och jobbar med att hjälpa våra kunder utveckla, förstärka och förbättra sin säljorganisation och bistår dem i deras utvecklingsprocess på säljsidan.
Vi behöver förstärkning under juli månad av en erfaren administratör med stort intresse för sälj. Du är van att arbeta självständigt, målinriktat och i ett högt tempo. Som person är du drivande, lyhörd och har ett problemlösande tänk samt arbetar noggrant och strukturerat. För att passa i denna roll krävs det att du är prestigelös, flexibel, och initiativrik då arbetsuppgifterna kan variera mycket.
I arbetsuppgifterna ingår bl a:
• Uppdatering av kunddatabasen
• Administrera och producera kursunderlag
• Administrativt stöd åt rekryterarna
• Telefonpassning
• Traditionella administrativa arbetsuppgifter på ett kontor.
Du kommer att täcka upp för semestrar men även hjälpa oss att genomföra arbetsuppgifter som vi inte annars hunnit med. Det är viktigt att du är ansvarsfull och flexibel.
Publiceringsdatum2008-05-08Arbetstider och omfattningHeltid, sommarvikariat 3-4 veckor i juli månad
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-06-07
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMaria Jällebo, 08-200520
FöretagSäljkompetens AB
AdressSäljkompetens AB
Barnhusgatan 3
11123 STOCKHOLM
Jobbnummer 215569
Observera att sista ansökningsdag har passerat.