Sökes ekonomiassistent
Invisa Fiduciary Services AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Invisa Fiduciary Services AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige - Arbetsrutiner bestående av: Kundmottagning, kundbemötande, kundkontakter och bearbetning av kundmaterial för visum och betalningshantering. Kundkontakter kan ske via telefon, it-media eller fysiskt.
• Arbete med visumproduktion
• Biträde vid arbete med visumfrakt- och transporthantering
• Aktivt och självständigt utföra intern arbetsrapporting, tidrapportering och medverka i uppföljning av arbetsresultat
• Aktivt medverka i analyserer av kundflöde och kundvolymer samt deltaga i arbetet med servicenivå mot kund
• Medverka i arbetet med prisstrategier och prisreglering av företagets tillhandahållna tjänster samt samverka i dessa frågor med ekonomifunktion och anställda kontorsansvariga
• Översättning av nödvändig dokumentation som berör det dagliga arbetet
• Arbete med kunders inbetalningar samt kundfakturering.
• Kundfakturering och betalningshantering i ekonomisystem. Kundkontakter kan ske via telefon, it-media eller fysiskt.
• Övrigt normalt förekommande administrativt arbete samt förekommande kontorsgöromål hos arbetsgivarens uppdrags-
givare IFS.
Arbetsbeskrivning
Arbetet utförs i Göteborg tillsammans med ett engagerat och härligt gäng. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av att hantera inkommande kundärenden via telefon och mail. Du kommer att främst hantera visumansökningar samt även att samarbeta med Ryska Ambassaden.
Fokus är på att bemöta kunder med lyhördhet, flexibilitet och engagemang.
Anställningen inleds med en introduktion i ca 2 veckor för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Under din första tid finns också mentorer med gedigen kunskap och erfarenhet tillgängliga för att stötta dig.
Anställningsgraden är på 50 % , provanställning.
Arbetstiderna är varierande mån-fre: 08:00-12:00 eller 13:00-17:00
Tjänsten är tänkt att tillsättas så snart som rätt kandidat hittats, så skicka in din ansökan!
Startdatum: se ovan.
Din profil
Vi söker dig som har ett stort intresse för kundkontakt, service och problemlösning. Vi hoppas att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad. Flexibilitet är viktigt då du kommer att arbeta i en miljö där det händer mycket. Dina personliga egenskaper är mycket viktiga och vi ser gärna fram emot att du brinner för utmaningar och ett positivt arbetsresultat.
Publiceringsdatum2018-03-19KvalifikationerMinst gymnasiekompetens är ett krav samt med erfarenhet från kundservice/kundtjänst. Du har goda kunskaper inom svenska, engelska och ryska både i tal och skrift. Vi kommer att utföra visa säkerhets- och rutinkontroller p.g.a. arbetets art. Som merit uppskattar vi om du har grundläggande kunskaper inom redovisningsekonomi och bokföring samt praktisk erfarenhet av arbete med Briljant ekonomisystem.
• ??????: + 46 844685054
E-mail:
infogbg@ifs-sweden.com• ???? ?????? ??????????? ???????? ??????:
• ? - ?? ? 09:00 ?? 12:00, ? 13:00 ?? 17:00
• ?, ?? - ????????
Varaktighet, arbetstid
ryska språket är obligatorisk 40%-60%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-31
Ange följande referens när du ansöker: söker jobb
KontaktMarina Alexandersson
marina.alexandersson@ifs-sweden.com 0728540230
FöretagINVISA FIDUCIARY SERVICES AB
AdressINVISA FIDUCIARY SERVICES AB
Friggagatan 12B,
41101 Göteborg
KontorsadressFriggagatan 12B,
Jobbnummer 4029481
Observera att sista ansökningsdag har passerat.