Socialsekreterare 75 %
Bjurholms kommun, Kommunkontoret / Administratörsjobb / Bjurholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Bjurholm,
Vännäs,
Vindeln,
Nordmaling,
Umeå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bjurholms kommun, Kommunkontoret i Bjurholm Socialsekreterare 75 % tjänst tillsvidare kombinerat med en visstidsanställning 25 % fram tom 2012-08-31
Bjurholms kommuns individ och familjeomsorg är en liten enhet och består av en 1:e socialsekreterare, en socialsekreterare och en assistent. Individ och familjeomsorgen är organisatoriskt direkt underställd kommunchefen.
Som socialsekreterare kommer du att arbeta tillsammans med 1:e socialsekreterare och en assistent. Du kommer att arbeta med utrednings och biståndsarbete gällande barn, ungdomar och vuxna enligt SoL, LVU och LVM. Du kommer även att arbeta med familjerättsärenden och försörjningsstöd. Du ska ha god förmåga att samarbeta men även kunna arbeta självständigt och ta eget ansvar. Du kommer också att arbeta i kommunens organisation för flyktingmottagning.
Publiceringsdatum2011-09-13KvalifikationerVi söker dig med socionomexamen och med erfarenhet av socialt arbete. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
KörkortskravB
Tillgång till egen bil
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
75 % tjänst tillsvidare kombinerat med en visstidsanställning 25 % fram tom 2012-08-31.
ErsättningFast lön
Individuell lönesättning.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-26
Bilagor i Word, Excel eller pdf- format.
Ange följande referens när du ansöker: 38/11
Ansökan kan skickas till e-postadress:
kommunen@bjurholm.seKontaktJhonas Nilsson, 1: e socialsekreterare, 0932-14039
Anna-Karin Sandström, socialsekreterare, 0932-140 75
Kurt-Allan Egelby, kommunchef, 0932-140 01
FöretagBjurholms kommun, Kommunkontoret
AdressBjurholms kommun, Kommunkontoret
91681 BJURHOLM
KontorsadressStorgatan 9
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0932-140 00
E-postadress:
kommunen@bjurholm.se Jobbnummer 1027955
Observera att sista ansökningsdag har passerat.