Självgående administratör inom ekonomi och projekt

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Vill du ha ett varierande arbete i en tempofylld miljö där ingen dag är den andra lik? Vill du arbeta brett inom ekonomi och projektadministration hos ett företag som fokuserar på god service och hög kvalitet? Då ska du läsa vidare!

Hur ser din arbetsdag ut?

Vår kund är ett serviceföretag som finns på flertalet orter i Sverige. De har ett öppet arbetsklimat och sitter i trevliga lokaler i Norrköping.

I din roll som administratör kommer du vara "spindeln i nätet" och samarbeta tätt med företagets arbetsledare, distriktschef och löneavdelning. Arbetsuppgifterna innefattar leverantörsfakturor, hantering av tidrapporter samt övrig administration och registrering i företagets affärssystem. Du kommer även att arbeta med uppdatering av kund- och artikelregister och prislistor samt ansvara för uppföljning av pågående projektredovisning. I rollen ingår även posthantering, arkivering samt att vara behjälplig med upprättande av offerter och anbud.

Anställningen är initialt ett uthyrningsuppdrag där du blir anställd av Adecco och uthyrd till vårt kundföretag. För rätt person finns mycket goda möjligheter till anställning hos kund.

Uppdraget är med start under januari/februari 2015 och med löpande varaktighet.

Arbetstiderna är kontorstider, mån-fre 7-16.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vem trivs här?

Du som är gymnasieekonom eller motsvarande, samt har några års erfarenhet från en liknande roll kommer att känna igen dig samtidigt som du utmanas. Har du dessutom erfarenhet från projektredovisning samt arbetat inom bygg- eller entreprenadverksamhet tidigare är det mycket meriterande.

Vi tror att du är en person som är drivande, självgående, har "skinn på näsan" och vågar säga ifrån när det behövs. Är du även prestigelös, socialt kompetent, stresstålig och van att hantera många bollar i luften är det här din rätta plats.

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad? 

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Konsultchef Sara Bergstrand på 011-19 18 43 eller sara.bergstrand@adecco.se

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-12-22

Arbetstider och omfattning
Heltid Arbetstid: Vardagar 8-17 Varaktighet: Uppdraget är med start under januari/februari 2015 och med löpande varaktighet.

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-01-21
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Bergstrand

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Holmengatan 14
60232 NORRKÖPING

Kontorsadress
Holmengatan 14

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2110787

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: