SigtunaHem söker säljare till kundservice
AB Sigtunahem / Kontorsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AB Sigtunahem i Sigtuna AB SigtunaHem är ett bostadsföretag som erbjuder attraktiva hyreslägenheter i Sigtuna kommun. Vi äger och förvaltar cirka 5 300 lägenheter där det bor cirka 9 000 människor, det vill säga var fjärde Sigtunabo. Vi är ett 80-tal personer som arbetar här och vår vision är att ha Sveriges mest nöjda hyresgäster. Dit vill vi nå genom att arbeta enligt följande värderingar; Vi arbetar som ett lag! Vi arbetar med ständiga förbättringar! Vi bryr oss! Vi håller våra löften! Vi tror på dialog!
Vi söker glada medarbetare till vår kundservice
Det här kan vi erbjuda
Ett fritt och omväxlande jobb där du får många stimulerande kontakter med våra kunder, hyresgästerna. Du får ett härligt gäng arbetskamrater samtidigt som du jobbar i en av landets mest attraktiva kommuner med nära till allt.
Det här förväntar vi oss av dig
Att du har ett brinnande intresse för allt som har med service och kundkontakt att göra, att du trivs med att arbeta i ett team och i en nära kundrelation och att du kan identifiera dig med våra värderingar. För att trivas på SigtunaHem måste du som person vara flexibel och prestigelös.
Som säljare i kundservice på SigtunaHem är du företagets ansikte utåt mot våra hyresgäster och besökare. Dina arbetsuppgifter är förmedling och uthyrning av bostäder, garage och parkeringsplatser, lägenhetsvisningar, kontraktsskrivning, besök och samtal (alla kundrelaterade frågor) i vår kundservicemottagning som även fungerar som reception för vårt huvudkontor, telefon samt övrig administration.
Vi söker i första hand dig som är noggrann och som tycker om att hålla ordning på datafiler och dokument, och som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt en mycket god servicekänsla och körkort. Tjänsterna är heltidsanställningar och gäller tillsvidare.
SigtunaHem eftersträvar mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Ansöker gör du genom att gå in på vår hemsida,
www.sigtunahem.se och välja rubriken Jobba hos oss. Där kan du ladda upp ditt CV och ett personligt brev.
Sista ansökningsdatum är 31/1 2011. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
För mer information kontakta Pernilla Larsson, kundservicechef, tel. 070-420 10 54
Catarina Gimströmer, personalchef, 070-420 10 33
Publiceringsdatum2010-12-23KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
40 timmar / vecka Sommartid maj - augusti
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duAnsökan tas emot via vår hemsida,
www.sigtunahem.seKlicka på Jobba hos oss!
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktGabrielle Amrén, Personalhandläggare, 08-591 79608 (AB Sigtunahem),
gabrielle.amren@sigtunahem.sePernilla Larsson, Kundservicechef, 070 420 10 54 (AB Sigtunahem),
pernilla.larsson@sigtunahem.seFöretagAB Sigtunahem
AdressAB Sigtunahem
Box 509
19525 Märsta
KontorsadressStationsgatan 6
Märsta
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-59179600
Faxnummer: 08-59120402
E-postadress:
personalavdelningen@sigtunahem.se Jobbnummer 809252
Observera att sista ansökningsdag har passerat.