Servicetjänsteman, Västerås
Skatteverket / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Skatteverket i Västerås,
Eskilstuna,
Enköping,
Strängnäs,
Avesta eller i
hela Sverige Skatteverket skapar samhällsnytta och har ett högt förtroende hos allmänhet och företag. Vi tänker nytt och befinner oss i ständig utveckling. Nyfikenhet och ständigt lärande är förutsättningar för att kunna göra ett bra jobb hos oss.
Vår grundsyn är att vi är till för medborgarna. Vi utgår från att alla vill göra rätt för sig, och vi betraktar varje möte som en möjlighet att ytterligare öka förtroendet för vår verksamhet. Alla som kommer i kontakt med oss ska uppfatta oss som offensiva, pålitliga och hjälpsamma.
Dina arbetsuppgifter som servicetjänsteman på internservice
innebär att du är placerad vid en sektion där du tillsammans med dina kollegor arbetar med husansvar, behörigheter, fakturering, post, diarieföring och arkivering med tillhörande administration. I arbetet ingår också hantering av tjänstebilar, arbetsplatsservice samt godshantering med tunga lyft. Sektionen består av medarbetare även i Uppsala och Enköping varför resor kan förekomma till dessa orter.
Internservice ingår organisatoriskt i den administrativa avdelningen, som tillhör huvudkontoret och levererar tjänster till övriga Skatteverket samt Kronofogden inom kundtjänst, kontorsservice, kopiering/tryck, posthantering, diarieföring och arkivering.
Vi erbjuder dig en arbetsplats
• med samhällsviktiga, intressanta och utvecklande arbetsuppgifter
• som är till nytta för medborgare och företag
• med öppenhet, respekt, gott bemötande och mångfald
• som stimulerar till kreativitet, lärande och utveckling
• med en god balans mellan arbete och fritid.
Vi söker dig som
• har en avslutad gymnasieutbildning
• har tre års erfarenhet från arbete i kontorsmiljö där det har ingått att ge professionell service
• har ett trevligt bemötande och god samarbetsförmåga
• ser möjligheter, är förändringsbenägen och ansvarstagande
• självständigt kan planera och prioritera ditt arbete
• har god kommunikationsförmåga samt god förmåga att uttrycka dig i det svenska språket i både tal och skrift
• har god datorvana
• har B-körkort
Det är meriterande om du har aktuell erfarenhet av samma eller liknande uppgifter som ingår i denna tjänst.
Du ska också uppfylla kriterierna i Skatteverkets medarbetarpolicy.
När vi anställer lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och förmågor.
Du måste vara svensk medborgare eftersom arbetsuppgifterna inom anställningen är placerade i säkerhetsklass. Vi kommer att göra en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (1996:627).
Anställningen är tillsvidare. Vi kan tillämpa provanställning i sex månader.
Välkommen med din ansökan till oss!
Vill du veta mer om Skatteverkets rekryteringsprocess?
Skatteverket använder det statliga ramavtalet för annonsförmedling. Inom detta väljer vi vilka kanaler vi ska använda för att nå intresserade med vår annonsering. Vi undanber oss därför vänligen samtal från annonsförmedlare eller -försäljare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-10-09ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Eriksson, sektionschef 010-572 22 67
Mirjana Daneskär, hr-konsult 010-572 38 15
Jamil Ali, facklig kontaktperson ST 010-572 97 01
Eva Eriksson, facklig kontaktperson Saco 010-574 84 74
FöretagSkatteverket
AdressSkatteverket
Personalenheten Korta gatan 10 17194 Solna
17194 Solna
KontorsadressPersonalenheten Korta gatan 10 17194 Solna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3094155
Observera att sista ansökningsdag har passerat.