Servicetekniker till vårt kontor i Umeå
LindinVent AB / VVS-jobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vvs-jobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos LindinVent AB i Umeå,
Solna,
Stockholm,
Linköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Vilka är vi?
Lindinvent består av allt från produktion till service med totalt 95 personer på fem orter i Sverige. Hos oss välkomnas du av fantastiska och kompetenta kollegor som tillsammans bidrar till ett mer hållbart klimat med produkter designade för att efterlämna ett positivt avtryck till kommande generationer.
Vad gör vi?
På det entreprenörsdrivna, familjeägda Lundabolaget Lindinvent utvecklar vi med hjälp av den senaste tekniken intelligenta, klimatsmarta lösningar för energieffektiva byggnader. Vårt produktsortiment sträcker sig från behovsstyrd ventilation (VAV), belysning, solskydd till användargränssnitt i form av webb och appar. Allt för att skapa produktiva och energieffektiva innemiljöer i kommersiella lokaler, kontor, skolor, sjukhus och laboratorier. Vi har dessutom vunnit Stora inneklimatpriset, Stora energipriset och Årets företagare i Lund.
Vad innebär rollen?
Som servicetekniker kommer du att arbeta med att kontrollera, underhålla, felsöka och driftsätta våra produkter ute hos kund. Du kommer att ingå i ett team, där ni framförallt sköter era egna ärenden individuellt men med ett gott samarbete i gruppen hjälper ni varandra.
• Felsökning, reparation och nyinstallation är vanligast förekommande
• Du rapporterar till servicechefen
• Det förekommer längre resor med övernattning
• Vi tror på flexibilitet i rollen, för oss är ansvaret mot kund och att lösa arbetsuppgifterna viktigast
• Kan innefatta fysiskt krävande arbete
Vem är du?
Lagspelare med ordningssinne och grundläggande kunskaper inom elektronik, datorer/nätverk, ventilation och felsökning. Vi ser att du har några års erfarenhet av liknande arbete. Med nyfikenheten och tekniska förståelse kommer du bidra till att stärka vår verksamhet. Arbetet kräver att du är självgående, ansvarstagande och ordningsam samt att du drivs av att överträffa kundernas förväntningar.
I rollen sker daglig kontakt med våra kunder. Vi lägger stort värde i att du är kundmedveten med sociala egenskaper, och trivs med att hjälpa våra kunder att lösa deras olika ärenden.
Vidare tror vi att du har:
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom El- och energiprogrammet eller liknande
• B-körkort (ett krav)
• Utdrag från belastningsregistret då vi arbetar åt myndigheter, skolor etc. (ett krav)
Vad erbjuder vi?
• Friskvårdsbidrag
• ATF
• Kollektivavtal
• Servicebil
• Sociala aktiviteter
Vi är stolta över våra unika produkter. Dessa bidrar till en skonsam miljö och vi arbetar ständigt och kontinuerligt för att vidareutveckla och förbättra vårt produktutbud. Detta för att underlätta och säkerställa ett bra inneklimat för våra kunder. Vårt företag genomsyras av generositet, hjälpsamhet och lojalitet. Vi ser till att hitta på saker tillsammans, oavsett om det handlar om gemensamma aktiviteter på arbetstid eller på fritiden. Vi tycker det är viktigt att du vill trivas med oss långsiktigt och vi erbjuder en stabil anställning med bra förmåner och flexibla arbetsvillkor. Vi tror att våra medarbetare presterar och mår som bäst när de tar ansvar och får styra över sin egen vardag!
Låter detta som en spännande vardag för dig?
Då ska du skicka in din ansökan redan idag eftersom löpande urval sker. Har du fler frågor om rollen? Mejla till
patrik.lundqvist@lindinvent.se så svarar han gärna på dina frågor!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-02-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLindinvent AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Lindinvent AB (org.nr 556084-5843),
http://www.lindinvent.se Arbetsplats Lindinvent
Kontakt Patrik Lundqvist
patrik.lundqvist@lindinvent.se Jobbnummer 6339522
Observera att sista ansökningsdag har passerat.