Serviceinriktad vaktmästare sökes till en myndighet i Stockholm

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.


Publiceringsdatum
2019-11-04

Dina arbetsuppgifter
Till en myndighet i Stockholm söker vi nu en vaktmästare på heltid. Uppdraget är med start så snart som möjligt och beräknas pågå till 2020-03-31 med chans till förlängning. I denna roll kommer du bland annat hjälpa till vid byte av kontorslokaler vilket innebär att du ursprungligen kommer att arbeta centralt i Stockholm innan kontoret flyttar till Solna, och sedan kommer don roll utgå från det nya kontoret i Solna. I arbetsuppgifterna ingår bland annat:

* Arbete med kontorsservice/internservice.
* Samla in och dela ut post samt packa upp material och försändelser.
* Hämta och ta emot varor samt paket.
* Bistå vid flytt och möblering.
* Iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser.
* Genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren.
* Kontrollera inpassering och ta emot besökare.
* Ev. hoppa in och bemanna reception under kortare perioder.
* Hjälpa till vid inventeringar och kontroller av möbelleveranser.

Vem är du?

För att lyckas i denna roll bör du trivas med att arbeta serviceinriktat. Eftersom rollen är väldigt varierad bör du även vara prestigelös, flexibel och lösningsorienterad. Vidare ska du ha:

* Minst tre års tidigare arbetslivserfarenhet som vaktmästare
* Körkort klass B
* Grundkunskaper i ärendesystem
* Grundkunskaper i MS Office

Det är mycket meriterande om du även har följande erfarenhet:

* Erfarenhet av att arbeta med kontorsservice
* Erfarenhet av att genomföra felsökningar rörande fastighet, rapportera och följa upp fel tillsammans med fastighetsägaren/fastighetsskötaren
* Erfarenhet av att dokumentera åtgärder

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag på en myndighet i Stockholm. Uppdraget omfattar heltid och arbetstiderna är i huvudsak mellan 8.00-16.40. Förväntad start är så snart som möjligt och uppdraget beräknas pågå till 2020-03-31 med chans till förlängning. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt.

För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Caroline Widgren på caroline.widgren@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida www.jurek.se.

Vi tar inte emot ansökningar via email.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Jobbnummer
4939462

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: