Serviceinriktad säljadministratör sökes

Office Management Sharp Center AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Sharp Center AB i Stockholm, Strängnäs, Uppsala, Enköping, Västerås eller i hela Sverige

Vi ger våra kunder tid över till annat

Office Managements hemlighet är kombinationen av drivna människor och en total kundfokus. Tanken är enkel, vi vill få våra kunders organisationer att fungera på sin mest optimala nivå. Vi lever efter "We make your business work everyday" och vill att våra kunder ska kunna fokusera på det de gör bäst.

Därför har vi under åren expanderat till den grad att vi kan erbjuda våra kunder allt, oavsett vilken del och funktion av kontoret det gäller. Genom att erbjuda bättre integrerade lösningar så ger vi kunden tid och resurser som kan läggas på kärnverksamheten.

Den största framgångsfaktorn för oss är våra anställda, som alla fokuserar på att leverera den bästa lösningen för våra kunder. Från att ha varit ett litet dedikerat team är vi idag över 300 anställda med säljare, administration, support-personal och allt mitt i mellan. Vi har alltid värdesatt kompetensen som våra medarbetare innehar och har därför en hög lägsta-nivå, vare sig det är vår produktsupport eller rådgivning inför ett nytt köp.

Med kontor i Stockholm, Göteborg, Uppsala, Helsingborg och Malmö kan vi täcka hela Sverige men vi har även tagit oss in i Norden med vår organisation i Oslo.

Vi fortsätter att växa och behöver förstärka vårt affärsområde Multicom, därför söker vi nu en driven och serviceinriktad säljadministratör.

Publiceringsdatum
2015-03-24

Dina arbetsuppgifter
Vårt affärsområde Multicom förser idag våra kunder med telefonirelaterade tjänster och tillbehör såsom t.ex. operatörsavtal, Ipads, mobiltelefoner, Iphones och headsets. I din roll som säljadministratör kommer du att arbeta med att lösa operatörsavtal för våra mindre kunder som har köpt växellösningar hos oss. Du beställer abonnemang, hjälper till med att göra kalkyler och analyser för att hitta den optimala lösningen för kunden. Du ansvarar för att stämma av avtal och att samtliga i affärsprocessen har aktuell information.

Din tjänst består till största del av administration men också till stor del av kund- och leverantörskontakt.

Du ingår i ett sammansvetsat ungt men erfaret team, där vi har högt till tak, skrattar ofta, föredrar rak kommunikation och där högt tempo och krav på hög leveranssäkerhet och servicenivå är vår vardag.

Profil
Vi söker dig som brinner för kundservice, försäljning och administration. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundservicerelaterade och administrativa tjänster.

Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och förstår vikten av att vara våra leverantörers och Office Managements ansikte utåt. Du trivs i en arbetsmiljö som präglas av många sociala kontakter med såväl kunder som leverantörer. Noggrannhet och initiativtagande är viktiga egenskaper precis som viljan och förmågan att snabbt lära sig nya saker. Du har ordning och reda och förmåga att självständigt strukturera upp ditt arbete. Goda kunskaper i Excel är ett krav.

För denna rekrytering så lägger vi ett stort fokus på dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen som säljadministratör är det viktigt att du är både hjälpsam och prestigelös. Du måste ha lätt för att samarbeta och ha god kommunikationsförmåga med samtliga delar av organisationen. Som person är du kvalitetsmedveten, ansvarsfull, strukturerad och självständig.

För en jämnare könsfördelning välkomnar vi särskilt kvinnliga sökande i denna rekryteringsprocess.

Omfattning: 100 % må-fr 08:00-17:00

Individuell lönesättning tillämpas. Fast månadslön.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi kan erbjuda dig en fantastisk arbetsplats med en otroligt stark gemenskap. Där vi har roligt på jobbet och där vi känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är för oss en självklarhet. Du blir en del av ett kompetent, trevligt och engagerat gäng på ett företag där vi alltid har nära till skratt och sätter våra kunder och leverantörer i fokus.

Vi erbjuder vår personal alltifrån Rikslunchkort, fredagsfrukost, kick-offer, fester, friskvårdsbidrag och framförallt Sveriges härligaste kollegor!

Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.

Tillträde till tjänsten sker efter överenskommelse men gärna så snart som möjligt.

Är det dig vi söker? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Urval kommer att ske löpande. Har du frågor om tjänsten så är du välkommen att höra av dig till Andrea Brönnegård, HR Business Partner, på telefon 08-734 30 00.

Välkommen till vår framtid!

Arbetstider och omfattning
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
OFFICE Management Sharp Center AB

Adress
OFFICE Management Sharp Center AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6-8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2219377

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Sharp Center AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Sharp Center AB: