Serviceinriktad och kommunikativ teamleader till helpdesk sökes

SW GBG / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

SW:s kund är ett spännande internationellt företag med huvudkontor i centrala Göteborg. För deras räkning söker vi nu en teamleader till deras helpdesk som vill bidra till företagets utveckling och för rätt person finns det stora möjligheter att utveckla både sig själv och rollen. Vår kund är världsledande leverantör av mobila bredbandsgateway för internetaccess och nyttoapplikationer till passagerartransporter.

I rollen som teamleader kommer du dels att vara en del av det dagliga helpdeskarbetet med allt vad det innebär såsom att ge support och vårda kontakten med kunder via telefon, mail och chatt, övervaka våra kunders system och i vissa fall även åtgärda fel som kan uppstå. Dels vara ett bollplank och en coach för helpdeskmedarbetarna samt sköta schemaläggning och övriga administrativa uppgifter.

Vi söker dig som kan se till helheten samt inspirera och motivera teamet runt dig. Du är prestigelös, nyfiken och vill ständigt hitta nya sätt att lösa situationer som kan uppkomma. Du trivs med att sätta kunden i fokus och skapa förtroende och långsiktiga kundrelationer. Som teamleader krävs att du har en prestigelös ledarstil och vill skapa ett klimat där det är högt i tak och alla får komma till tals.

Vi söker dig som är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Övriga språk är meriterande. För att komma till din rätt på bästa sätt så tror vi att du har ett stort teknikintresse samt tidigare erfarenhet ifrån såväl helpdeskarbete som erfarenhet ifrån att leda och coacha.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SW och för rätt kandidat kommer senare en övergång till kunden vara aktuell. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jasmin El Kachani, 031-333 54 81.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Publiceringsdatum
2012-10-10

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enl ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jasmin El Kachani, +46 313335481

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
10391 Stockholm

Jobbnummer
1361853

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: