Serviceinriktad medarbetare till receptionen, NUS, Umeå
Västerbottens läns landsting, Tele Västerbotten / Receptionistjobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Umeå,
Vännäs,
Nordmaling,
Vindeln,
Robertsfors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Västerbottens läns landsting, Tele Västerbotten i Umeå,
Skellefteå eller i
hela Sverige Vi bygger en god hälsa och en bra livsmiljö i Västerbotten - vill du vara med och göra skillnad? Vårt huvuduppdrag är hälso- och sjukvård, tandvård, habilitering, rehabilitering och folkhälsoarbete. Landstinget ansvarar också för den högspecialiserade sjukvården inom norra sjukvårdsregionen samt för forskning, utbildning och utveckling. "Ständigt bättre - Patienten alltid först!" är vår värdegrund och kompass när vi dagligen arbetar för en rättvis välfärd.
Patientservice är en av fyra avdelningar som från och med hösten 2018 kommer tillhöra Servicecenter som ingår i verksamhetsområde Service. Servicecenter inom Västerbottens läns landsting är en ny länsövergripande verksamhet bestående av externa servicetjänster för våra patienter samt interna servicetjänster för våra medarbetare. Kunderna är våra medborgare, patienter och all verksamhet inom Västerbottens läns landsting.
Publiceringsdatum2018-06-28ArbetsuppgifterDina främsta arbetsuppgifter i de klinikgemensamma receptionerna på NUS kommer vara att välkomna och ta emot patienter inför deras mottagningsbesök, registrera dessa, ta betalt, hantera frikort, sköta kassaredovisning samt hantera övrigt förekommande administrativa uppgifter.
Bemanningen av receptionerna kommer ske enligt schema.
KvalifikationerVi ser det som värdefullt om du har erfarenhet från arbete i kassa, reception eller kundtjänst. Du behöver ha goda muntliga och skriftliga kunskaper i svenska språket samt god förmåga att uttrycka dig i tal på engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Dator kommer att vara ett dina främsta arbetsverktyg varför du behöver ha god vana av datoriserade system.
För att trivas i arbetet är det viktigt att du har ett genuint intresse av att dagligen möta patienter, anhöriga och personal i sjukhusmiljö med en hög servicenivå. Du kommer ställas inför många olika situationer och livsöden vilket gör att du måste vara flexibel och tålmodig. Du trivs att jobba tillsammans med andra likväl som självständigt. Att leverera god kvalité är för dig en självklarhet.
Urval och intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens slut.
ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen (PUL).
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tidsbegränsad anställning, tillträde: Enligt överenskommelse, upphör: Tidsbegränsad anställning till och med 190228 med möjlig förlängning.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-08
Ange följande referens när du ansöker: ME 18-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarolina Hammarbäck
karolina.hammarback@vll.se 090 785 01 21
FöretagVästerbottens läns landsting, Tele Västerbotten
AdressVästerbottens läns landsting, Tele Västerbotten
Box 172
90189 Umeå
Kontorsadress90185 Umeå
Jobbnummer 4227965
Observera att sista ansökningsdag har passerat.