Serviceinriktad löneadministratör till väletablerad affärsstödsk
Help at work / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Help at work i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Help at work
Vår kund
Vår kund har sedan 1975 bedrivit konsultverksamhet inom affärsstöd. Idag är man ca 100 medarbetare fördelat på Sverige och Finland. Företaget erbjuder sina kunder affärsstöd i form av affärssystem, beslutsstöd, ekonomitjänster, lönehantering, it-drift och tekniktjänster. Tillsammans strävar man alltid efter att bidra till kundernas konkurrenskraft genom innovativa lösningar och hög kvalité i levererad tjänst. Bland kunderna återfinns fler namnkunniga företag och organisationer.
Till företagets enhet för lönehantering söker vi nu en kunnig och engagerad löneadministratör.
Publiceringsdatum2012-04-13ArbetsuppgifterSom lönekonsult handhar du hela eller delar av dina kunders löneprocess. Du blir en del av ett glatt och serviceinriktat gäng och jämte det egna kundansvaret stöttar du även dina kollegor när det finns tid och möjlighet. En viktig del av företagets tjänst ligger naturligtvis i rådgivning och tillgänglighet gentemot kund och det är därför viktigt att du tycker det är roligt och utvecklande att bistå dina kunder med information och svar på allehanda frågor kring lön.
Som lönekonsult hos vår kund får du ett lärorikt och varierat arbete. Företaget värderar sina medarbetare högt och kan erbjuda flexibilitet i tid och arbetsplats. Det finns t.ex. stora möjligheter att arbeta hemma när det behövs.
ProfilVi söker dig med minst 2 års erfarenhet av löneadministrativt arbete. Du har tidigare arbetat i AGDA och känner dig hemma i systemet.
Har du erfarenhet av kollektivavtal är detta mycket meriterande. Likadant ser vi gärna att du har arbetat i en konsultativ verksamhet tidigare och har varit med att implementera kunder, det är dock ej ett krav. Viktigast är att du är glad, engagerad och vill fortsätta lära och utvecklas inom lön.
Tjänsten är till en början ett konsultuppdrag och kommer att övergå i anställning hos vår kund efter 6 månader.
Låter det intressant? Ansök redan idag till ansvarig rekryteringskonsult på Help at Work, Ida Tegner.
Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi lägger stor vikt vid att sammanföra människors inneboende kraft och kompetens med företag och företagare som behöver - ja just det - hjälp på jobbet. Vi vill vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Help at Work bemannar och rekryterar idag inom IT, sälj & marknad, ekonomi, administration och kundtjänst. Vi ses!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-31
Ange följande referens när du ansöker: 237
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagHelp at work
AdressHelp at work
Kungsgatan 37, 4 tr
11156 Stockholm
Jobbnummer 1213697
Observera att sista ansökningsdag har passerat.