Serviceinriktad kundtjänstmedarbetare till Göta Energi

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Kungälv
2013-08-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad kundtjänstmedarbetare till Göta Energi" (publicerad 2013-09-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Kungälv, Göteborg, Partille, Lerum, Mölndal eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Kungälv, Göteborg, Partille, Mölndal, Stenungsund eller i hela Sverige

TNG Group AB

För Göta Energis räkning söker vi nu ytterligare en säljande och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare!

Om uppdragsgivaren
Göta Energi är det lilla elbolaget i framkant. Vi utmanar och inspirerar elbranschen med nya tjänster. Hur då? Det är egentligen ganska enkelt:
Vi lyssnar på kunderna istället för branschen.

Vårt sätt att arbeta har formats av vår historia. Göta Energi grundades 2005 som ett litet lokalt företag, när Västringen och Brukskraft slogs ihop. Därför hade vi med oss lång erfarenhet och nära kundrelationer redan från start. Därifrån kunde vi utveckla nya tjänster och växa. Idag har vi kunder i hela Sverige. Men vi kommer aldrig att växa ifrån god service.

Beskrivning av tjänsten
På Göta Energi står alltid utmärkt kundservice i centrum. För att ge det behövs dedikerade medarbetare som har samma inställning och höga ambitioner.
På avdelningen Kundservice arbetar idag 9 personer.

I tjänsten på kundservice ingår att möta kunder via telefon och mail på daglig basis. Ärenden kan sträcka sig ifrån allt mellan elrådgivning till fakturafrågor och kontakten är både med privatkunder samt företagskunder.
Du kommer att möta befintliga kunder såväl som nya kunder. Merförsäljning är därför en naturligt del av kundservicearbetet.
Vidare ingår administrativt backoffice-arbete som är kopplat till kundärenden.

Arbetstiderna är dagtid, måndag- fredag, och tjänsten är på 100%.

Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund med goda möjligheter till fortsatt anställning hos vår kund i förlängningen.

Vem är du?
För att trivas och bli framgångsrik i rollen bör du ha minst 2 års tidigare erfarenhet av kundservicearbete via telefon och mail. Gärna ifrån callcenterverksamhet eller liknande.
Du trivs med kundkontakten och att ge service i toppklass. Lika naturligt för dig är också att arbeta med merförsäljning i kunddialogen. Vidare har du en god administrativ ådra med sinne för ordning.

Som person är du lugn, strukturerad samt engagerad. Att gilla utveckling och förändring är centralt för att trivas.

Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Mondésir Mondélus eller Jon Urefjord, 031-761 22 22. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.

Om TNG
TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer. Vi samarbetar med många ledande bolag och erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier. Störst är vi inom områdena data/IT, kundtjänst/administration och ekonomi/HR/lön. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro.

Publiceringsdatum
2013-08-15

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-15
Ange följande referens när du ansöker: 7289
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mondésir Mondélus 031-761 22 22
Jon Urefjord 031-761 22 28

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Jobbnummer
1626258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: