Serviceinriktad Kundkoordinator till SigtunaHem

AB Sigtunahem / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Sigtunahem i Sigtuna

Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit!

SigtunaHem äger och förvaltar 4 800 lägenheter med hyresrätt i Sigtuna kommun. Vi är ett serviceföretag som erbjuder attraktivt boende och vår verksamhet kännetecknas av långsiktighet och hållbarhet. Vår främsta uppgift är att utveckla trygga och trivsamma boendemiljöer med hög servicegrad. Vi bygger både hyresrätter och bostadsrätter och skapar hållbara, levande och väl fungerande bostadsområden och stadsdelar.

Publiceringsdatum
2024-08-30

Arbetsuppgifter
Som Kundkoordinator är du företagets ansikte utåt, tar emot samtal, besök i vår Kundservice, svarar på mejl, koordinerar serviceanmälningar, jobbar i vår uthyrningsprocess och är behjälplig i de flesta frågor som rör våra hyresgäster. Kundkoordinatorn har även hand om nyckelutlämning, byten av lägenhet och uthyrning av fordonsplatser.

Kvalifikationer
Vi tror att du har
• tidigare erfarenhet från sälj- och serviceyrken.
• vana att arbeta med ärendehantering.
• kunskap eller erfarenhet från Fastighetsbranschen.
• har god datavana, erfarenheter av Office-paketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper ses som meriterande.
Vidare är du allmänbildad, omvärldsorienterad och ser det som en självklarhet att ta ansvar över ditt arbete och har struktur för att kunna hantera flera saker samtidigt.

Meriterande om du har arbetat i vårt fastighetssystem momentum tidigare.

ÖVRIGT
• Vad erbjuder vi dig?
SigtunaHem är del av den svenska allmännyttan. Vi är certifierat för miljö- och kvalitetsledning enligt ISO 14001 och ISO 9001. Vi sitter i fina och ljusa lokaler i Märsta med bara någon minuts promenad från Märsta station, hit tar du dig enkelt med både pendeltåg och SJ-tåg.

Här får du ett fritt och omväxlande arbete där du får många stimulerande arbetsuppgifter och kontakter med olika slags människor. Vi står inför spännande utmaningar, med både ny- och ombyggnationer, i en av landets snabbast växande och mest attraktiva kommuner med nära till allt.

Vi strävar efter en jämn ålders- och könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A1311117".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AB SigtunaHem (org.nr 556059-5356)

Kontakt
HR och kommunikationschef
Katarina Vikström
hr@sigtunahem.se

Jobbnummer
8870487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Sigtunahem

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Sigtunahem: