Serviceinriktad kontorsansvarig till spännande bolag!
Placera Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Älskar du att jobba med service och att vara spindeln i nätet? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Vår kund är världsledande inom tillbehör till motorfordon. De sitter i ljusa, fräscha lokaler söder om Stockholm och söker nu en serviceinriktad person som kan ta hand om kontoret!
Tjänsten
Du kommer att ta hand om den dagliga skötseln av kontoret, vilket innebär bland annat att ansvara för de gemensamma ytorna där gäster och medarbetare vistas, sköta posthanteringen, administrera inköp av kontorsmaterial och dylikt. Du kommer även att vara kontaktperson för fastighetsägare och städpersonal. Vidare är du duktig på engelska då företaget präglas av en internationell miljö.
Publiceringsdatum2015-06-04Dina arbetsuppgifterSom kontorsansvarig kommer du:
• Ta hand om den dagliga skötseln av kontoret
• Ansvara för de gemensamma ytorna samt trivseln på kontoret (hålla ordning, koka kaffe)
• Hantera diverse administrativa arbetsuppgifter; inköp av kontorsmaterial, inventarier m.m.
• Orderhantering för kundtjänst/butik
• Returhantering för kundtjänst
• Enklare ekonomirelaterad administration
• Vara behjälplig vid matbeställningar, events och dylikt
KvalifikationerFör att passa i rollen som kontorsansvarig ser vi följande bakgrund som lämplig:
• Talar flytande svenska och engelska
• Erfarenhet som receptionist och/ eller kundservice är meriterande
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Goda kunskaper i det tyska språket är meriterande
Som person är du positiv, engagerad och har en ådra för service. Eftersom du kommer att arbeta i en miljö med både kunder, besökare och medarbetare så krävs det att du är professionell och representativ. Vidare är du är prestigelös, noggrann och har en förmåga att se vad som behöver göras. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper.
Är du intresserad av tjänsten? Skicka in din ansökan direkt. Vi gör löpande urval och intervjuer och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person.
Sökord: reception, receptionist, kontorsansvarig
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid- start omgående. Direktrekrytering till kund, inleds med 6 månaders provanställning. Kontorstider
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-07-04
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Eriksson, Rekryterare 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2324403
Observera att sista ansökningsdag har passerat.