Serviceinriktad handläggare till Sergel Kredittjänster
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
2016-05-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad handläggare till Sergel Kredittjänster" (publicerad 2016-05-27) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-05-02FöretagetSergel ingår i en av Sveriges största koncerner och erbjuder väldigt goda utvecklings- och karriärsmöjligheter. Arbetsplatsen präglas av god atmosfär, högt i tak och omväxlande arbetsuppgifter. Sergel består av cirka hundra medarbetare och är verksamma även utanför Sverige. Företaget är måna om sin personal och erbjuder bland annat löpande utbildning och kompetensutveckling.
Dina arbetsuppgifterSom handläggare tar du ansvar för inkommande ärenden. Dina främsta verktyg är telefonen och olika affärssystem. I arbetsuppgifterna ingår bland annat handläggning av reskontra och behandling av kundförfrågningar. Det är en vårdande roll där du tillsammans med gäldenären kommer fram till den bästa lösningen. Du mäts bland annat genom antal samtal, kundbemötande och lösningsgrad.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet inom relevant område somb exempelvis kundtjänst, handläggning eller administration.
• God system- och datorvana.
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
• Meriterande är om Du har erfarenhet av inkasso, administration, ekonomi, kundtjänst och/eller juridik.
Vi söker dig som är serviceinriktad och som har en god förmåga att hantera olika situationer som kan uppstå med kunder. Du har en personlig mognad, en förmåga att behålla ett lugn under telefonsamtalen och kan genom att lyssna på gäldenären få till rätt lösning. Vi ser det som en fördel om du har en god förhandlingsförmåga och ett tydligt affärsfokus.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-400 240 50
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: inkasso, handläggning, kredit, kundtjänst, kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, sälj, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNina Wålstedt 08-40024050
nina.walstedt@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2819088
Observera att sista ansökningsdag har passerat.