Serviceinriktad Back Office-medarbetare till bank

SJR / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SJR i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du arbetat med betalflöden på bank?

SW söker för kunds räkning en driven och strukturerad Back Office-medarbetare tillBetalavdelning. Kundföretaget är en välkänd bank med kontor i Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag med uppdragstiden mitten av februari 2018 till och med augusti 2018.

Tjänstebeskrivning
I rollen som Back Office-medarbetare kommer du att vara en del av en Betalavdelning som hanterar bankens svenska och utländska betalflöden. Du är en del av en kompetent och positiv avdelning och du kommer främst hantera arbetsuppgifter såsom att kontrollera och stämma av betalningsflöden, utföra betalningsuppdrag, kontoavstämningar samt hantera bankens SWIFT-meddelanden. Du har en naturlig kontaktyta internt mot kollegor inom banken som du servar.

Det här är tjänsten för dig som har arbetat administrativt inom bank sedan tidigare och vill visa vad du går för i en utmanade roll på bankens Betalavdelning!

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har studerat ekonomi vid högskola/universitet. Vi söker dig som har arbetat minst 1år som back office inom bank sedan tidigare, företrädesvis inom betalflöden. Vi söker dig som har arbetat med SWIFT-betalningar sedan tidigare. Du har god datavana samt godakunskaper i Officepaketet. Du har särskilt goda kunskaper i Excel. Du är flytande i såvälsvenska som engelska i tal och skrift.

Som person är du driven, lättlärd och gillar utmaningar. Du har ett noggrant och strukturerat arbetsätt samtidigt som du är flexibel har lätt att ställa om. Vidare fungerar du utmärkt i såväl självständigt arbete som arbete i grupp.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med anställning hos SJR. Tjänsten är ett konsultuppdrag med uppdragstiden mitten av februari 2018 till och med augusti 2018. För rätt person finns chans till förlängning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Simon Jordal, 08-407 55 68.

Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.

Publiceringsdatum
2017-12-29

Om företaget
SJR in Scandinavia (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå. SJR arbetar med uppdrag till privata näringslivet, myndigheter och statliga bolag.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Simon Jordal simon.jordal@sjr.se

Företag
SJR

Adress
SJR
Humlegårdsgatan 20
11446 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3878704

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SJR

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SJR: