Serviceinriktad administrativ chef till Kungsörs Fastighets AB

Kungsörs kommun / Chefsjobb / Kungsör
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Kungsör, Köping, Arboga, Hallstahammar, Eskilstuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kungsörs kommun i Kungsör, Köping, Hallstahammar, Eskilstuna, Västerås eller i hela Sverige

Kungsör är en av Sveriges mindre kommuner med ca 8700 invånare belägen vid Mälaren. Här bryr vi oss om varandra och lever nära naturen. Sjöar, skog och öppna landskap hittas praktiskt taget utanför husknuten!

Kungsörs Fastighets AB (KFAB) är ett kommunägt bostadsföretag som har 11 st. anställda. Vår huvuduppgift är att främja bostadsförsörjningen i Kungsör. Vi har ca 800 lägenheter samt ett 40-tal lokaler i Kungsör - från hyreslägenheter i centrum till radhus i grönskande ytterområden. Vi arbetar alltid för att ge kunden omtanke, trygghet och den bästa servicen.

Är du vår nya administrativa chef?

Efter många år inom KFAB går vår administrativa chef till nya utmaningar och därför söker vi nu dig som trivs i en varierad, serviceinriktad och ansvarstagande roll.


Publiceringsdatum
2020-01-22

Arbetsuppgifter
Som administrativ chef leder och ansvarar du för den administrativa enheten och de administrativa frågorna som rör KFAB. Du är en del av bolagets ledningsgrupp som utöver dig består av VD och förvaltare. Tjänsten är både operativ och strategisk. I dina arbetsuppgifter ingår personal- arbetsmiljö- och verksamhetsansvar, HR ärenden, budgetansvar, arbete med bolagets marknadsföring, GDPR-ansvar, systemansvar för våra olika IT-system. En stor del av arbetet innebär kontakter med våra hyresgäster i olika ärenden. Med andra ord har du ett starkt servicefokus på våra kunder/hyresgäster.


Kvalifikationer
Vi söker dig som har arbetat i en arbetsledande befattning inom administration. Du bör ha grundläggande ekonomikunskaper. Har du arbetserfarenhet från fastighetsbranschen kan det vara meriterande. Du kommunicerar väl på svenska både i tal och skrift samt behärskar engelska språket. Vidare är du van användare av olika IT-system.

Dina personliga egenskaper är viktiga för vår organisations framgång. Som administrativ chef hos oss bör du vara trygg i din roll som ledare. Vi är en liten organisation och rollen är bred, därför tror vi att du behöver vara flexibel för att trivas här. Det innebär att du har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Den lilla organisationen kräver också att du har förmågan att se helheter och tar hänsyn till det större perspektivet. Du förstår din roll, men ser till hela organisationens bästa i agerande och beslut. Du är lyhörd, kommunikativ och bra på att skapa relationer.

Varmt välkommen med din ansökan!

ÖVRIGT
Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons för att underlätta vår hantering av inkomna ansökningar. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökanden. Om du lämnar in ansökan på annat sätt är det viktigt att du anger annonsens referensnummer. Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansök därför så snart som möjligt!

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde sker enligt överenskommelse.

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kungsörs kommun

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A928947 - 2020".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Kungsörs kommun (org.nr 212000-2056), https://www.kfabkungsor.se/

Arbetsplats
Kungsörs Fastighets AB

Jobbnummer
5055709

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kungsörs kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kungsörs kommun: