Serviceglad Jr Orderadministratör - tillsvidare!

Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker en positiv orderadministratör till en av våra kunder, ett företag som tillverkar och säljer lösningar för förbättrad rörlighet för människor med särskilda behov. Tjänsten är placerad vid Liljeholmen, strax söder om centrala Stockholm, i ljusa moderna lokaler.

I rollen som orderadministratör är din huvudsakliga uppgift att via telefon, mail, fax, brev eller fysiska besök hantera all inkommande kundkommunikation. Du välkomnar besökare till kontoret men arbetar främst med orderhantering. I arbetsuppgifterna ingår att registrera order, hantera reklamationer samt koordinera logistikflödet för service och reparationer mellan leverantör och kund. Din analytiska förmåga blir viktig vid uppföljning av avvikelser samt mätning och rapportering av KPI:er. Utöver detta förbättrar du befintliga arbetssätt och är delaktig i interna projekt gällande leveransprocesserna mot kund.

För att lyckas och trivas i denna roll tror vi att du har en förmåga att bemöta kunder och kollegor på ett professionellt sätt med service i fokus. Du gillar när arbetstempot är högt och hittar ständigt nya lösningar på problem som uppstår i arbetet. Ditt glada humör smittar av sig till kunder och kollegor och det engelska språket känner du dig bekväm i.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-01-26

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet av arbete inom kundtjänst, reception eller administration
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Erfarenhet av arbete mot lager och med transporter
• Erfarenhet av ärendehanteringssystem

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Vill du arbeta med att dagligen erbjuda service i världsklass? Har du tidigare erfarenhet av kundsupport, reception eller administration? Är du på jakt efter en roll med varierade arbetsuppgifter som bidrar till att verksamheten fungerar så smidigt som möjligt? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16407DP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-25
Ange följande referens när du ansöker: 16407DP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3927896

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: