Service desk Agent till en av våra större kunder
Loxodonta AB / Supportteknikerjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Loxodonta AB i Borlänge,
Falun,
Ludvika,
Stockholm,
Oxelösund eller i
hela Sverige Loxodonta grundades 1985. Vår vision är att vara det naturliga valet av IT-partner. Vi har idag en bra blandning av mindre och medelstora företag där vi verkar som en extern IT-avdelning. Vi är en växande tjänsteleverantör som erbjuder allt från komplicerade lösningar inom infrastruktur, såsom uppbyggnad av hela nätverk, serverlösningar, telefoni, print och dokumenthantering samt molntjänster, till övertagande av det totala IT-ansvaret. För oss är vår värdegrund K U L en viktig del i vårt dagliga jobb.
Kvalitet - Utveckling - Långsiktighet
Om rollen
Du kommer jobba som Service desk Agent inom IT-support och drift, primärt kommer du att hantera olika kundärenden via telefon. I rollen innebär det att vara kundens kontakt på plats och därmed Loxodontas ansikte utåt. Ditt ansvarsområde är att fylla kundens behov av support, drift och dialog. Du kommer att arbeta proaktivt för att skapa hög tillgänglighet och säkerhet i kundens IT-miljö.
Din förmåga att arbeta affärsmässigt och bygga relationer är oerhört viktig. Du finner glädje i att ge råd och stöd och därmed kan bidra till kundernas utveckling. Att du brinner för service och "det lilla extra" och att du alltid har kunden i fokus är ett måste.
För att passa in i rollen
För att passa in i rollen och trivas hos oss ser vi att du som person är positiv, målmedveten, prestigelös och att du är en engagerad lagspelare som visar stort ansvarstagande och noggrannhet. Du har en god problemlösningsförmåga och du är professionell i din framtoning. Du arbetar proaktivt och är självgående och har ett genuint intresse av service. Du vill se dig själv, dina kollegor och kunder som vinnare och därmed skapa långsiktiga relationer och skapa förtroende genom dialog.
Vårt erbjudande
Vår kultur präglas av våra värderingar, en kultur där framåtanda, humor, kvalitet och kamratskap driver oss framåt. Vi vet att våra medarbetare är vår viktigaste resurs. Därför arbetar vi för att vara den bästa arbetsgivaren och på så sätt få behålla de bästa medarbetarna.
Publiceringsdatum2023-01-27KvalifikationerFör att lyckas i denna befattning bör du:
• Ha utbildning relevant för tjänsten.
• Ha god kunskap gällande server, nätverk, klient, IT-säkerhet, molnlösningar.
• Ha god förmåga att ge service och bygga relationer.
• Ha god analytisk förmåga och vara kvalitetsmedveten.
• Kunna flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
B-körkort är ett krav.
Anställningens omfattning
Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid
Placeringsort: Borlänge
Tillträde: Enligt överenskommelse
Din ansökan
Sista ansökningsdatum 27 februari 2023.
Vi arbetar med löpande urvalsprocess vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Så tveka inte, skicka in din ansökan redan idag genom att klicka på länken nedan! Frågor om tjänsten besvaras av konsultchef, Andreas Fagerström, 0243-20 47 16 eller läs mer på
www.loxodonta.se (
http://www.loxodonta.se/) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-07-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Loxodonta AB (org.nr 556809-5789),
http://www.loxodonta.se/ Arbetsplats Loxodonta
Kontakt Andreas Fagerström
0240-104 00 Jobbnummer 7387926
Observera att sista ansökningsdag har passerat.