Service Advisor
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Kundservicejobb / Nyköping
2025-08-28
Visa alla kundservicejobb i Nyköping,
Oxelösund,
Trosa,
Gnesta,
Flen eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Nyköping,
Norrköping,
Södertälje,
Eskilstuna,
Linköping eller i
hela Sverige Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.
Job ID: 29973
Service Advisor till Nyköping, timanställning
Vi söker en Service Advisor som vill vara med och hjälpa våra kunder till en starkare, tryggare och långsiktigt hållbar ekonomi.
Om vårt team
Välkommen till Nyköping, nu söker vi dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vår roll är att hjälpa våra kunder förverkliga sina drömmar. Vi finns här för att guida, utmana och hjälpa kunden hitta rätt väg för att nå sina finansiella mål. Kontoret har stort fokus på nya kunder och vi vill fortsätta växa på vår marknad och hos oss är du en del av ett inspirerande team med många möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut. Delar du dessa värderingar kommer du trivas hos oss på Nordea Nyköping.
Vad du kommer att göra
Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet. Attrahera nya kunder, samtidigt som du bibehåller goda relationer med befintliga kunder. Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på att upprätthålla och skapa tillväxt i kundens tillgångar och uppnå affärsresultat.
Vem du är
Det här är rätt roll för dig om du:
* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att bygga relationer
* Stimuleras av att ge service och få kunders och medarbetares uppskattning för ditt bidrag
* Deltar aktivt för att skapa god stämning och utvecklas tillsammans med kollegor
* Är strukturerad, anpassningsbar och tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden
* Är prestigelös och har en god förmåga och vilja att samarbeta, i ett mindre team
* Har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift
Din bakgrund och kompetens innefattar:
* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor
* Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster
* Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat
Vad vi erbjuder
Människor kommer hit när de vill komma någonstans. För somliga är det att ta sin karriär till nästa nivå. För andra är det att bryta ny mark inom sitt kompetensområde - med andra ord, du kommer alltid framåt hos oss.
Vår kultur främjar resultat och tillväxt, och vi erbjuder olika möjligheter att utvecklas och lära av duktiga kollegor med olika bakgrund i en levande arbetsmiljö. Mångfald och inkludering är naturliga delar i vårt dagliga arbete. Vi vet att en inkluderande arbetsplats är hållbar. Vi tror verkligen på att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personlighetsdrag gör oss starkare tillsammans. Varje dag strävar vi efter att hitta nya sätt att förbättra mångfald och inkludering inom vår gemenskap. Ett exempel på det är att vi har skrivit under European Diversity Charters i de länder där vi är verksamma för att visa vårt engagemang och engagera oss med andra för att fortsätta lära och bli bättre.
Om detta låter som du, välkommen med din ansökan!
Nästa steg
Skicka in din ansökan senast 15/09/2025. För mer information är du välkommen att kontakta AnnaKarin Öhgren,
annakarin.ohgren@nordea.se.
Rekryteringsprocessen består av följande steg:
* Preliminärt CV-urval
* Intervju med rekryterande chef vilket sker löpande
För facklig information, kontakta
finansforbundet@nordea.se eller
SACONordea@nordea.com.
Ersättning Undefined
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "29973-43615656".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683)
Arbetsplats Nordea
Kontakt PRS Team
00000000 Jobbnummer 9480568