Sekreterare till internationellt företag i Södertälje!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Vi söker nu dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som sekreterare och som trivs med att arbeta i en administrativ roll där du också ges möjlighet att arbeta i en stöttande roll. Uppdraget är beläget hos vår kund i Södertälje som är verksamma inom fordonsbranschen.
Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som sekreterare kommer du främst att bistå med administrativa uppgifter. Som sekreterare i denna tjänst kommer du bland annat ansvara för att skriva protokoll vid styrelsemöten, registrering, ta emot kunder, uppdatera och underhålla webbsidan med rätt information. Att stötta chefer och ledningsgrupp samt föra protokoll under möten är förekommande arbetsuppgifter i din vardag.
Vem trivs här?
Du som har en avslutat gymnasieutbildning och några års arbetslivserfarenhet som sekreterare, gärna från en liknande bransch, kommer att ha goda förutsättningar för att lyckas i din kommande yrkesroll. Vidare tror vi att du som söker har mycket goda kunskaper i Office- paketet.
Har du en hög social kompetens, är serviceinriktad, flexibel och kan jobba effektivt kommer du att uppnå dina mål. Är du dessutom ambitiös och intresserad av att utvecklas och lära dig nya saker, har du kommit rätt! Din kommunikationsförmåga i både svenska och engelska, är god i tal såväl som skrift.
Som person är du professionell och prestigelös samt kan ha många bollar i luften. Att planera, strukturera och prioritera är du duktig på och du är mån om att slutföra dina arbetsuppgifter. Du är lugn och stabil i dig själv och trivs med att arbeta i ett högt tempo.
Vad erbjuder vi?
Tjänsten ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Har du några frågor kring rekryteringsprocessen kontakta Anna Karlsson på telefonnummer 08-59898217.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupporten på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Heltid
Publiceringsdatum2016-02-24ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-13
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Karlsson 08 5989 8217
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Storgatan 1
15172 SÖDERTÄLJE
KontorsadressStorgatan 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2689380
Observera att sista ansökningsdag har passerat.