Se till att du är du! Utveckla kunden som Customer Success Manag

Svensk e-identitet AB / Säljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svensk e-identitet AB i Uppsala, Stockholm, Arvika, Alingsås, Växjö eller i hela Sverige

Är du bra på att utveckla kundupplevelser och kundresor? Är du en fena på att bygga och behålla goda relationer? Vill du bidra till kundorienterd affärs- och produktutveckling i ett stadigt växande, entreprenöriellt och tryggt Vismabolag? Det samtidigt som du har förmånen att hjälpa både offentliga och privata organisationer göra det enklare för deras användare att logga in, identifiera sig och signera säkert i digitala tjänster? Då har vi rollen för dig!
Du är kittet internt och för kunderna!
Du har en av nyckelrollerna på bolaget där du ansvarar för kundvård och utveckling av kundupplevelsen och kundresor (CX). Arbetet innebär nära samverkan med de flesta funktioner inom bolaget, exempelvis support, utveckling, produktansvariga, sälj och marknad och innefattar bland annat marknadsanalyser, omvärldsbevakning och att driva arbetet mot hög kundnöjdhet och behovsanpassad merförsäljning. Du ansvarar även för att identifiera och utveckla affärsmöjligheter och möjligheter till vinstdrivande produktutveckling. Du ingår i styrgruppen för marknad- och sälj.
Det underlättar om du har:
Mycket stort intresse och fallenhet för att bygga goda relationer och kontakter och kommunicera med både med kunder och kollegor.
Analytisk och strategisk erfarenhet/kunskap.
Kunskap/erfarenhet kring CX, kundupplevelse, support och service.
Ledaregenskaper och förmåga att kitta ihop funktioner, team och människor.

Naturligtvis kan du inte vara expert på just våra produkter och tjänster från start. Däremot är det meriterande om du erfarenhet från affärsorienterad B2B-försäljning av tekniska IT-tjänster, gärna mot offentlig sektor.
Du har din huvudsakliga arbetsplats på vårt nya fina kontor mitt i centrala Uppsala med stor möjlighet att kombinera det med distansarbete.
Vi har kollektivavtal och tillämpar fast månadslön.
Ansök nu!
Vi arbetar med löpande urval och vill gärna hitta rätt kandidat innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in CV och brev! Sista ansökningsdag söndag 13e februari.
Har du frågor om tjänsten, kontakta Lenita Jansson Herlitz, marknadschef, lenita.jansson-herlitz@e-identitet.se.
Om Svensk e-identitet
Vi ser till att du är du! Svensk e-identitet AB är ett expansivt bolag med både hög kund- och medarbetarnöjdhet. Vi är idag drygt 40 personer i Uppsala och Göteborg som jobbar med inloggningslösningar för alla typer av kunder, branscher och system i kommuner, landsting och privata företag i hela Sverige. Vi erbjuder också som landets största aktör heltäckande ombudstjänster för HSA och SITHS. Sedan 2017 är vi en del av Visma-koncernen men som vårt eget bolag.
Läs mer om oss på vår hemsida: www.e-identitet.se

Publiceringsdatum
2022-01-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Svensk E-Identitet AB
Svartbäcksgatan 5
75320 UPPSALA

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Svensk E-Identitet AB (org.nr 556776-6992)
Svartbäcksgatan 5 (visa karta)
753 20  UPPSALA

Kontakt
Marknadschef
Lenita Jansson Herlitz
lenita.jansson-herlitz@e-identitet.se
0707679392

Jobbnummer
6262444

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Svensk e-identitet AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svensk e-identitet AB: