Samhällsnyttigt uppdrag för administrativa stjärnor i Härnösand
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Härnösand
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Härnösand,
Mark,
Kramfors,
Timrå,
Sundsvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Härnösand,
Sundsvall,
Sollefteå,
Örnsköldsvik,
Ragunda eller i
hela Sverige Vill du arbeta hos en myndighet, ha kundkontakt och få visa dina administrativa kunskaper. Då har vi arbetet för dig!
Om uppdraget
Två administratörer sökes till Bemannias kund som är en myndighet med kontor över hela landet, detta gäller kontoret i Härnösand. Uppdraget beräknas starta omgående och ska pågå till 29/10-22. Arbetet sker på vardagar och med kontorstider, 40 timmar i veckan.
Publiceringsdatum2022-05-05ArbetsuppgifterI rollen som administratör hos denna myndighet kommer du ankomstregistrera inkomna bouppteckningar, ha kontakt med de som har behöva att beställa kopior på registrerade bouppteckningar så som inkassobolag och ingivare samt hantera övriga administrativa uppgifter. Detta innebär mycket kundkontakt med andra myndigheter och kunder vilket ställer krav på att kunna ta ansvar för myndighetsutövningen samt att man har en hög servicenivå.
Kvalifikationer• grundläggande högskolebehörighet
• minst ett (3) års arbetslivserfarenhet
• goda kunskaper i engelska avseende tal och skrift
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem
• erfarenhet av att använda ärendehanteringssystem (exempelvis Service Now, Service Manager, Besökshanteringssystem Visit)
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 23/5
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare
linnea.lindstom@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Linnea Lindström
linnea.lindstrom@bemannia.se 0771-845300 Jobbnummer 6613504
Observera att sista ansökningsdag har passerat.