Säljare till Telias butik i Kungsbacka

Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Kungsbacka
2022-01-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till Telias butik i Kungsbacka" (publicerad 2024-04-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda, Partille eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Kungsbacka, Göteborg, Partille, Kungälv, Varberg eller i hela Sverige

Vill du bli en del av ett team med riktig "Can-Do-Attityd" som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik på Väla är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på 7 st. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik (Psst... våra andra butiker har samma ambition så det gäller att ligga i). I teamet finns också vi, Sanne Öland och Julia Persson, Store Leaders där vi coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en behovsanställning men kan finns möjligheter för tillsvidareanställning i framtiden.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift

Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig - Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass
Initiativtagande - Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet
Säljorienterad - Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut

Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav
Flera språk är en fördel
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta oss på clara.persson@teliacompany.com
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2021-12-14.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Publiceringsdatum
2022-01-31

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Telia Sverige AB
Kungsmässan Entré 4
43430 KUNGSBACKA

Arbetsgivare
Telia Sverige AB (org.nr 556430-0142)
Kungsmässan Entré 4 (visa karta)
434 30  KUNGSBACKA

Arbetsplats
Telia Company AB

Jobbnummer
6297651

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: