Säljare till Telias butik i Kalmar
Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Kalmar
2021-12-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till Telias butik i Kalmar" (publicerad 2024-06-28) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Kalmar,
Växjö,
Kristianstad,
Gotland,
Jönköping eller i
hela Sverige Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här:
https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/Jag heter Jojje Hahne och arbetar som Store Leader i Telias butik i Kalmar. Vår butiks viktigaste värderingar är att vi alltid ska vara ärliga mot varandra, alltid prata och behandla varandra med respekt. Detta genomsyras även i våra kundmöten. Vi har en drivkraft att alltid känna att vi har gjort ett bra jobb när vi går hem för dagen. Som ett team lyckas vi eller misslyckas vi. Nu söker vi två nya kollegor som är positiva, engagerad i det hon/han gör och vill testa och utmana sig själv inom försäljning. I över 26 år har jag jobbat med försäljning och jag älskar det. Ingen är fullärd inom försäljning, man kan alltid ge mer.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
I vår butik får du vara med att hjälpa våra privat- och företagskunder med deras nuvarande tjänster, men också utveckla och förbättra deras engagemang. Du kommer både få möjlighet att hjälpa kunder med de mest enklaste uppgifter samt kunder som har behov att hitta en komplex företagslösning. Vi är ca 5 personer som jobbar i butiken och som kommer att finnas där för dig och hjälpa dig till att bli en del av vårt team.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll. Vi erbjuder:
Vi erbjuder:
En trygg grundlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.
Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social
Publiceringsdatum2021-12-17BakgrundDu har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande
Intresserad?
Vill du veta mer, kontakta mig på 070-6082292 eller
jorge.hahne@teliacompany.com. Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 28 februari 2021. Tjänsterna kan fyllas tidigare. Inga ansökningar hanteras via mail, utan görs via Annonsen.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressTelia Sverige AB
Kaggensgatan 31
39232 KALMAR
Arbetsgivare Telia Sverige AB (org.nr 556430-0142)
Kaggensgatan 31 (
visa karta)
392 32 KALMAR
Arbetsplats Telia Company AB
Jobbnummer 6189674
Observera att sista ansökningsdag har passerat.